Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@10:21:14 GMT

قیمت انواع ماهی در میادین امروز ۲۵ دی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۶۹۷

قیمت انواع ماهی در میادین امروز ۲۵ دی ۱۴۰۰

قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در میادین میوه و تره‌بار بیش از ۳ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش همشهری، براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعمال شد، قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در این مراکز ۳.۲۰۰ تومان کاهش یافت و ماهی سفید نیز بعد از چندین ماه در نرخنامه میادین قیمت‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کیلو ماهی سفید که در ماه‌های گذشته خبری از آن در نرخنامه میادین نبود حالا ۱۱۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شده که گرچه قیمت بالایی است، اما در مقایسه با فروشگاه‌های پروتئینی سطح شهر دست‌کم ۳۰ هزار تومان پایین‌تر است.

اما جزئیات کاهش قیمت ماهی قزل آلا در میادین به این شرح است که هر کیلوگرم قزل‌آلای تازه رنگین کمان از ۷۸ هزار تومان به ۷۴.۸۰۰ تومان، قزل‌آلای تازه گوشت نارنجی از ۸۰ هزار تومان به ۷۶.۸۰۰ تومان و قزل‌آلای زنده از ۸۸ هزار تومان به ۸۴.۸۰۰ تومان کاهش خواهد یافت.

براساس این گزارش، قیمت سایر آبزیان در میادین نسبت به نرخنامه پیشین ثابت مانده که ازجمله هر کیلوگرم ماهی آمور ۵۵ هزار تومان، بیگ‌هد ۳۵ هزار تومان، تیلاپیا ۴۴ هزار تومان، روهیتا ۶۰ هزار تومان، فیتوفاگ ۳۳ هزار تومان و هر کیلو ماهی کپور با قیمت ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت بیشتر انواع ماهی‌ها در نرخنامه هفته پایانی آذرماه هم همین بود، اما در مقایسه با اوایل پاییز بعضی از ماهی‌های عرضه شده در میادین گران‌تر شده‌اند، که این اختلاف قیمت را می‌توانید در جدول زیر دنبال کنید.

میگوی تازه مخلوط نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد که نسبت به یک‌سال پیش ۴۰ درصد رشد داشته است.

بررسی روند یکساله قیمت انواع ماهی در میادین میوه و تره بار تهران حاکی از آن است که در یک‌سال گذشته قیمت انواع ماهی ۳۵ درصد رشد داشته و قزل‌آلا در صدر این افزایش نرخ بوده است.

از ابتدای پاییز سال گذشته قزل‌آلای رنگین‌کمان (زنده) ۵۰ درصد، قزل‌آلای رنگین‌کمان (صید شده) ۴۹ درصد، قزل‌آلای گوشت نارنجی (زنده) ۴۷.۵ درصد و قزل‌آلای گوشت نارنجی (صید شده) ۴۶ درصد، گران شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماهی قزل آلا میادین میوه و تره بار قیمت انواع ماهی هزار تومان قزل آلا قزل آلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!