Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:03:07 GMT

پسر متجاوز ملکه الیزابت دوم کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۸۲۰

پسر متجاوز ملکه الیزابت دوم کیست؟

رسوایی جنسی پسر الیزابت دوم باعث شده تا خاندان سلطنتی این کشور با بحرانی جدید روبرو شود.

به گزارش مشرق، خاندان سلطنتی انگلیس که پیشتر در تقلای مصون ماندن از رسوایی‌های «جفری اپستاین»، میلیاردر آمریکایی، بوده اکنون با چالش جدیدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: جانسون عملیات «نجات سگ بزرگ» را اجرا می‌کند

به گزارش «وال استریت ژورنال»، رسانه‌های انگلیس به تازگی افشاگری‌های جدیدی از «اندرو»، فرزند سوم الیزابت منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پس از این افشاگری‎ها، کاخ باکینگهام اعلام کرد که این «شاهزاده ۶۱ ساله از تمامی حمایت‌ها و القاب نظامی و سلطنتی خود محروم شده است، زیرا سلطنت انگلیس به دنبال مصون ماندن خود از آسیب‌های شهرت ناشی از ادامه پرونده حقوقی است.»

رسانه‌های انگلیس، اتهام آزار جنسی دختران کم سن و سال را از سوی «اندرو» مطرح کرده‎اند.

پس از انتشار بیانیه کاخ باکینگهام، رسانه‌های انگلیس گزارش دادند که «اندرو» باید در دادگاه حاضر شود.

بیشتر بخوانید: دستگیری یک مرد مسلح پس از ورود به محوطه کاخ سلطنتی انگلیس

اما «اندرو» تنها فرد از «خاندان سلطنتی انگلیس» نیست که از این القاب و عناوین محروم می‌شود.

«سارا فرگوسن»، همسر سابق «اندرو» و «دایانا» زمانی که از «چارلز» طلاق گرفت، عناوین خود را از دست دادند.

علاوه بر این «هری»، نوه «الیزابت دوم» و همسرش نیز توافق کردند که از عناوین و القاب خود استفاده نکنند.

به گفته ناظران، «اندرو»، با این حال، این تهدید را به سطوح جدیدی رسانده است.

به گفته یکی از نزدیکان «خانواده سلطنتی انگلیس»، با سلب عنوان «اندرو»، «الیزابت دوم» امیدوار است به دو چیز دست یابد؛ نخست نشان می‌دهد که او ناراحتی عمومی نسبت به رفتار «اندرو» را درک می‌کند؛ همچنین به دنبال محافظت از «نهاد سلطنتی» است.

دورنمای محاکمه به نظر می‌رسد که از دوستی قدیمی «اندرو» با «جفری اپستاین»، سرمایه دار و مجرم جنسی محکوم شده، و «گیسلین ماکسول»، فعال انگلیسی، که اخیراً به اتهام قاچاق جنسی خردسالان محکوم شده بود، نشات می‌گیرد.

«ویرجینیا گیفر»، یکی از قربانیان «اپستاین»، سال گذشته علیه «اندرو» شکایت کرد و این اتهام را مطرح کرد که در نوجوانی مجبور به رابطه با این «شاهزاده انگلیسی» شده است.

«اندرو» پیش از این بیش از دو سال را در نوعی تبعید داخلی گذرانده و به دنبال تلاشی ناشیانه برای پاک کردن نام خود با یک مصاحبه تلویزیونی در سال ۲۰۱۹ از مشارکت عمومی منع شده بود.

نظرسنجی «یو گاو» نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها ۱۲ درصد از انگلیسی‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به او دارند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت انگلیس بوریس جانسون الیزابت دوم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سلطنتی انگلیس الیزابت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟

طی دو روز گذشته پس از انتشار اخبار ادعایی از سوی رسانه‌های خارج کشور مبنی بر ترور شخصی به نام رامین یکتاپرست اسم او بر سر زبان‌ها افتاده است. 

به گزارش «زی‌سان»، به نقل از تسنیم، برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌کنند.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد. همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاورد‌های خیالی برای آنها بسازند.

رسانه‌های آلمانی هم پیش‌تر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان، یکتاپرست در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

در فوریه سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای کلوب یاد شده‌به نام کای ام به قتل می‌رسد. به او اتهام جاسوسی و خبرچینی زده بودند. در همین رابطه پلیس آلمان به رامین یکتاپرست مشکوک می‌شود و در روز ۲۸ ژوئیه سال ۲۰۱۶ او را در منزلش بازداشت می‌کند.

اما چندی پس از بازداشت به علت کافی نبودن مدراک، پلیس او را مجددا آزاد می‌کند. پس از آزادی به ایران برگشته و تاکنون ساکن ایران بود.

اسفندماه ۱۴۰۱ بود که روزنامه واشینگتن پست به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی، رامین یکتاپرست، از رهبران گروه موتورسیکلت‌سواری «فرشته‌های جهنم» را به عنوان مظنون اصلی سازماندهی حمله‌ای در ماه نوامبر به یک مرکز فرهنگی یهودیان در اسن آلمان معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم و روزنامه جوان نیز در واکنش به خبر کشته شدن رامین یکتاپرست، این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل معرفی و تاکید کرده‌اند که فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

tags # اسرائیل ، موساد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»