Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر شنبه در دیدار خود با مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی کشورتصدی گری در حوزه مدارس نیست اما به دنبال این است که نگاه ابزاری به فرایند تحصیل را کم‌کند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که نگاه خانواده ها و محصلین این مقاطع تحصیلی را به سمتی پیش ببریم که ابزاری برای دستیابی به مقاصد آینده آنان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه باید رویکرد تربیتی مدارس صدرا بیش از پیش در مدارس حاکم شود، ابراز کرد: در همین زمینه سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت های خوبی در سطح ستادی و استانی دارد و استان فارس هم از ظرفیت های دینی و بومی بلقوه ای برخوردار است که می تواند در خدمت این نگاه تربیتی قرار گیرد.

حجت الاسلام قانع، خواستار هم افزایی بیشتر اداره کل آموزش و پرورش فارس برای فراهم کردن توسعه فضای دینی و تربیتی در مدارس صدرا شد.

او ابراز کرد: ظرفیت های میدانی سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر ساختار مدارس صدرا، مساله دانشگاه فرهنگیان، توانمندی معلمان در سطوح مختلف، برنامه های علمی، فرهنگی و ترویجی در سطوح مختلف در مدارس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس، گفت: برای تربیت جوان تراز تمدن اسلامی که حضرت آقا در گام دوم انقلاب به آن تاکید دارند، این سازمان ظرفیتهای خوبی دارد.

حجت الاسلام قانع به نبود مدارس در شهرستان های فارس نیز گریزی زد و گفت: متاسفانه تمام این اتفاقات مبارک در مراکز استان ها می افتد و سر ریز آن کمتر در شهرستان ها اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه فارس یکی از استانهای کشور است که شمار شهرستان های آن بالا است، گفت: می طلبد که با یک سرمایه گذاری ویژه زمانی، سرمایه ای، مالی و برنامه ای در شهرستان های فارس زمینه راه اندازی مدارس صدرا فراهم شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: برای تمرکز زدایی بیشتر در استان فارس این استان را به ۴ منطقه تقسیم کرده ایم تا بتوانیم دسترسی ها را بیشتر و زمینه اجرای برنامه های محتوایی خوبی را رقم بزنیم.

حجت الاسلام قانع در خاتمه بر لزوم دیده شدن شهرستان های فارس در برنامه کلان ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 5400327

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی فارس فعالیت فرهنگی شیراز ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام شهرستان ها مدارس صدرا مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی