Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:48:14 GMT

شهردار ورامین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۸۹۵

شهردار ورامین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مراسم معارفه علیرضا مؤمنی شهردار جدید ورامین باحضور مسؤولین شهرستان های دشت ورامین و مسؤولین استانی در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

یکصد روز کاری تعیین ردیف بودجه هدر رفت

محمد وصالپور رئیس شورای شهر ورامین در این آیین اظهار کرد: پس از طرح ها و برنامه هایی که از سوی کاندیدای شورای شهر ارائه شد، در آخر پس از دوبار انتخاب شهردار ورامین، علیرضا مؤمنی با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد که دیدیم با فراز و نشیب های فراوان و با پافشاری که بر انتخاب خودمان در شورای شهر داشتیم حکم شهردار ورامین از سوی وزیر کشور صادر و امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بلاتکلیفی انتخاب شهردار ورامین یکصد روز کاری تعیین ردیف بودجه هدر و سوخت رفت که مسببان آن در قیامت باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای شهر ورامین افزود: در زمان دوران سرپرستی شهرداری ورامین اتفاقات خوبی توسط آقای داودی افتاد که اگر ایشان شهردار هم بود نمی توانست چنین اتفاقاتی را رقم بزند که این بسی جای تقدیر دارد.

وصالپور تصریح کرد: اگر قرار است ما مرکز استان باشیم باید زیر ساخت های یک استان را فراهم کنیم و اگر دوستان بنیاد علوی زمینی را در اختیار ما قرار دهند آمادگی ساخت مجتمع ادارات کل را در ورامین داریم.

شهردار جدید به حاشیه شهرها بیشتر بپردازد

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در ادامه این مراسم اظهار کرد: از شورای شهر و شهردار جدید ورامین می خواهیم به حاشیه شهرها بیشتر پرداخته شود چرا که واقعا حاشیه شهرها در حوزه های مختلف مشکل دارد، به انداره کافی به مرکز شهر پرداخته شده، باید همه دستگاه های اجرایی در کنار شهرداری به حاشیه شهرها بیشتر بپردازند.

وی گفت: خوشبختانه فرماندار ورامین از حاشیه شهرها باز بعمل می آورند و مشکلات و معضلاتی که در آن نقاط وجود داشته را برطرف می‌کنند که خداقوت عرصه می‌کنیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: چهار سال به زودی و چشم به هم زدنی می گذرد شهر ورامین نیازمند کارهای زیربنایی است، باز هم نقد می کنم از مسؤولین سابق اما اینجا هنوز شورای اسلامی شهرستان زبان مردم است و باید کمک کار مسوولین همصدا یک حرف را بزنیم، اگر مسوول شدیم باید خدمت گذار باشیم و اگر نیستیم باید این پست و مقام را کنار بگذاریم.

محمودی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل چرا باید سالها گرفتار باشد، حمل و نقل نیاز روزمره مردم است و باید مشکلات آن مرتفع شود و امیدواریم خداوند کمک کند مدیون شهدا و مردم دیار ۱۵ خرداد نباشیم.

موضوع جذب بودجه و سرمایه گذار مورد غفلت واقع شده است

مجید درویشی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه این مراسم، گفت: سیاست استانداری تهران بر این است که بتوانیم با همدلی و هماهنگی؛ هم کارهای باقی مانده را هرچه سریع تر به سرانجام برسانیم و هم در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان قدم برداریم.

وی افزود: یکی از مجموعه هایی که می تواند در حوزه های محتلف و زیربنایی و توسعه ای شهری به ما کمک کنند شهرداری ها و شوراهای شهر هستند چرا که نقش بسزایی دارند.

سرپرست‌ فرمانداری ورامین خاطرنشان کرد: موضوعات باقی مانده شهرستان باید پیگیری شود که با حمایت های استاندار محترم و مسؤولین، مشکل زمین فرهنگیان در شهرستان با همدلی و هماهنگی حل شد.

وی بیان کرد: یکی از مسائلی که شاید از آن غفلت شده موضوع جذب بودجه و سرمایه گذار است، اگر می خواهیم یک گام بلند برداریم باید همه تلاش کنیم برای جذب سرمایه گذار و راه حل آن این است که بستر مناسب را محیا کنیم تا سرمایه گذاران بتوانند بیایند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: آقای مؤمنی شهردار جدید ورامین به عنوان جوان بومی شهرستان در حوزه تخصصی تحصیل کرده و انگیزه بسیار خوبی هم برای کار کردن دارد.

وی گفت: امروز این همت وجود دارد تا شهرستان و مردم ورامین را به آن چیزی که در شان آن‌ها است برسانیم.

درویشی تصریح کرد: از همه دلسوزان انقلاب می‌خواهیم هر طرح و برنامه ای که دارند با ما درمیان بگذارند تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای مدیریت شهر بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که تریبون دارند می خواهیم فضای ایجاد امید و انگیزه را در میان مردم تقویت کنند تا بتوان با یک تیم همدل و همراه مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرد.

سرپرست فرمانداری ورامین عنوان کرد: در آینده نزدیک و قبل از پایان سال جاری خبرهای خوبی را در حوزه ورزشی و فرهنگی به مردم عزیز خواهیم رساند.

درویشی افزود: با درایتی که آقای داودی سرپرست شهرداری ورامین داشتند در این مدت اتفاقات خوبی رقم خورد که برای‌ ایشان آرزوی هم موفقیت داریم.

مؤمنی: روش کار بنده؛ سلامت و صداقت در کار است

علیرضا مؤمنی شهردار جدید ورامین نیز در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم که لیاقت خدمت گذاری مردم ورامین را به بنده عنایت کرد.

وی گفت: روش کار بنده؛ سلامت در کار، صداقت در کار،  شجاعت و مدیریت برنامه محور و جهادی و کارشناسی با رعایت نظم و انظباط اداری و شهری است همچنین تکریم ارباب رجوع که هم رضایت عموم مردم و همچنین رضایت خداوند متعال را در پیش داشته باشد.

شهردار ورامین افزود: برنامه هایی که در مدیریت شهری در نظر گرفتیم بر مبنای توسعه همه جانبه، خدمات شهری چه به لحاظ کمی و کیفی با رویکرد توزیع عادلانه سرانه های عمومی شهر در تمام مناطق و محلات شهر خصوصا محلات و مناطق حاشیه نشین است.

مؤمنی بیان کرد: تهیه سند چشم انداز و برنامه استراتژیک شهر ورامین در راستای همان برنامه مدیریت برنامه محور، پایدار سازی منابع درآمدی و تهیه سند سرمایه گذاری شهر ورامین، بازآفرینی سکونت گاه های غیر رسمی حاشیه شهر، نوسازی، مقاوم سازی و بهسازی بافت فرسوده شهری، استمرار ایجاد سرویس های الکترونیکی شهر و مواردی از این دست و بازنگری طرح تفصیلی که خداوند کمک کند و بتوانیم این موضوعات را به سرانجام برسانیم.

وی خاطر‌نشان کرد: در یک جمله می توان گفت، بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان در شهر ورامین جزو برنامه های بنده است.

شهردار ورامین گفت: از همه عزیزان و بزرگان، مردم شریف، اصحاب رسانه و نخبگان شهر می خواهیم به کمک شهرداری بیایند و در راستای رشد و پیشرفت شهرمان بشتابیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهردار ورامین شهردار ورامین معرفی شد علیرضا مؤمنی شهردار جدید ورامین شهردار ورامین حاشیه شهرها سرمایه گذار شهر ورامین حاشیه شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟