Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:23:10 GMT

سومین حراج حضوری اموال تملیکی با ۴۰۰ پارتی کالا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۰۳۹

سومین حراج حضوری اموال تملیکی با ۴۰۰ پارتی کالا

«سید عبدالمجید اجتهادی» روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا در حاشیه برگزاری این حراج حضوری اظهار داشت: حدود ٤٠٠ پارتی کالا به ارزش پایه کارشناسی ۸۵۰ میلیارد ریال به حراج گذاشته شد.

 وی افزود: امروز شاهد حضور تعداد زیادی از مردم بودیم ضمن اینکه در ۲ حراج قبلی نیز شاهد استقبال خوب متقاضیان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی خاطر نشان کرد: اولین و دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سالجاری به ترتیب، یکم و سی‌ام آذر ماه با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تسریع در فروش کالاها گفت: این سازمان در نظر دارد، مزایده‌های الکترونیک به صورت فوق‌العاده و مزایده‌های موضوعی مانند لوازم یدکی خودرو و دیگر کالاها را برگزار کند.

اجتهادی ادامه داد: پیرو دستور ریاست جمهوری و وزیر اقتصاد و امور دارایی تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک این سازمان سرعت گرفته است و در همین راستا برگزاری حراج‌های حضوری و مزایده‌های الکترونیک پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد