Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:18:13 GMT

آغاز تعمیرات اساسی و اورهال نیروگاه برق‌آبی مغان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۰۵۷

آغاز تعمیرات اساسی و اورهال نیروگاه برق‌آبی مغان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر احمدنژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاه برق‌آبی مغان به‌منظور آمادگی این واحدها برای تولید در پیک مصرف زمستان امسال و همچنین روزهای اوج بار تابستان سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تعمیرات اساسی ژنراتور واحد شماره یک و تجهیزات وابسته توسط پرسنل فنی نیروگاه آغاز شده و به محض اتمام، عملیات تعمیرات واحد شماره ۲ نیز شروع خواهد شد تا با انجام به‌موقع تعمیرات، این نیروگاه برای روزهای اوج مصرف برق منطقه و کشور آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به اعتبار هزینه‌شده در این تعمیرات ادامه داد: برای تأمین قطعات این واحدها بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اصغر احمدنژاد بیان کرد: میزان تولید متوسط سالانه نیروگاه برق‌آبی مغان ۶۲ هزار مگاوات بوده و برنامه‌ریزی برای ارتقای آن در حال انجام است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف برق نیروگاه برق آبی مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر