Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:57:15 GMT

شادمهر: مردم به دنبال مدیر میدانی و اهل عمل هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۳۶۷

شادمهر: مردم به دنبال مدیر میدانی و اهل عمل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اظهار کرد: گنبدکاووس با تنش شدید آبی مواجه بوده و اولویت  مسئولان شهرستان باید رفع مشکلات آب شرب شهرستان در تابستان پیش‌رو‌ باشند.

وی تصریح کرد: اگر برنامه کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات آب و برق شهرستان نداشته باشیم در سال ۱۴۰۱ زودتر از فصل گرما با قطع آب و برق مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید داریم با روی کار آمدن دولت جدید بخشی از عقب‌ماندگی‌های استان و شهرستان را رفع کنیم تا مردم با مشکلات کمتری به زندگی خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: مردم از شعار و شعار دادن مسوولان خسته شده و به دنبال‌ مدیر میدانی و اهل عمل هستند که در دولت جدید با مدیران جهادی و انقلابی مطمئنا شاهد کاهش دغدغه‌های مردم خواهیم بود.

شادمهر گفت: برنامه محوری می‌تواند در رفع مشکلات مردم و کاهش کمبودهای شهرستان تاثیر داشته و با اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و پیگیری آنها در این راستا زودتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم گنبدکاووس مدیر میدانی اهل عمل هستند مردم از شعار خسته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات