Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه در حال لایزنی است تا برائت بگیرد و بتواند در مسابقات حضور پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بیژن ذوالفقارنسب در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دختران جوان کشورمان برای اولین بار در مسابقات مهمی شرکت می‌کنند، من به دفعات تمرینات و اردوهای آنها را چه در تهران و چه در شهرستان‌ها دیدم، بازیکنان این تیم بسیار باهوش، با ذکاوت و تحصیلکرده هستند و تحت نظر یک مربی بسیار خوب کار می‌کنند و اگر اشتباه نکنم پدر سرمربی تیم هم فوتبالیست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موید این است که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و مانند یک خانواده با کاستی و مشکلات زندگی می‌کنند. بسیار خوشبین هستم که نتایج خوبی بگیرند. جا دارد از عزیزی خادم تشکر کنیم که چنین مراسم خوبی را برگزار کرده است. ان‌شاءالله که با دست پر به کشور برگردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حل مشکلات این باشگاه، خاطرنشان کرد:  به اعتقاد من  مشکل همیشه دو صفحه دارد، یک صفحه خیلی قشنگ و خوش ترکیب،  یک صفحه‌هایی هم دارد که مکدر است و کامل نیست. هنر مدیران در این است که هر دو صفحه را یکرنگ کنند. رضایت منطقی بین بازیکنان به وجود بیاورند. امکانات ورزشی مناسب را در اختیارشان بگذارند.  باید حق و حقوق بازیکنان به موقع پرداخت شود و تعهدات لازم به هر شکل ممکن ایجاد شود تا فوتبالیست‌ها بتوانند با دلگرمی و عزم بیشتری در اختیار تیم‌شان باشند تا نتایج بهتری بگیرند، آن طور که من در جریان هستم، شدیدا در صدد هستند این کار صورت بگیرد و بودجه لازم جذب شود. در مورد مشکلات بین‌المللی و مسئله حذف باشگاه‌ها، پرسپولیس در حال رایزنی است تا حکم برائت را بگیرد تا بتواند در مسابقات حضور پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حذف پرسپولیس مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود