Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:24:51 GMT

نقص فنی در پرواز تهران - سهند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۵۹۲

مدیر فرودگاه سهند از نقص فنی در پرواز تهران - سهند خبر داد. ناطقان: محمد حاجی‌پور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پرواز امروز تهران به فرودگاه سهند به خاطر نقص فنی هواپیما لغو شد.

مدیر فرودگاه سهند گفت: پرواز امروز مهرآباد به فرودگاه سهند به خاطر مشکل فنی هواپیما و زمین گیر شدن در تهران، لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این پرواز از هفته آینده همچنان در روزهای شنبه ادامه خواهد داشت.

حاجی پور در خصوص تعطیلی یک ماهه پروازهای روز سه شنبه این فرودگاه گفت: این پروازها از هفته‌های آینده مجدد بصورت منظم برقرار خواهد شد.

به گفته مدیر فرودگاه سهند، در دوره جدید راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه، پروازها با استقبال شهروندان شهرهای منطقه با 80 درصد ظرفیت انجام می‌شد.

 فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان قرار گرفته است.

سالانه بیش از ۵ هزار ۷۰۰ نفر مسافر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جابجا می‌شوند. منبع: فارس برچسب ها: نقص فنی ، پرواز ، تهران ، مشهد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نقص فنی پرواز تهران مشهد فرودگاه سهند نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان