Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری|سامانه 137 شهرداری قزوین نتیجه ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری را براساس بازدید میدانی واحد نظارت سامانه، راستی آزمایی از طریق تماس تلفنی با شهروندان و مستنداتی که سازمان‌های متولی به سامانه ارائه می دهند را در پی تاکید شهردار در پیگیری درخواست ها و مشکلات شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن، با هدف شفافیت در حوزه اطلاع رسانی به صورت هفتگی منتشر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس داده های آماری سامانه 137 شهرداری قزوین در بازه زمانی 14 تا 20 دی ماه سال جاری، 363 پیام ثبت شده است، که با رسیدگی سازمان ساماندهی مشاغل شهری به پیام های شهروندان، با محوریت سد معبر مغازه داران توانسته 100 درصد رضایت شهروندان راجلب نماید.

بر اساس این داده های آماری سامانه 137 شهرداری قزوین، سازمان مدیریت پسماند با 95 درصد، سازمان حمل و نقل و ترافیک با 91 درصد، شهرداری منطقه دو با 85 درصد، سازمان زیباسازی 77 درصد، سازمان پارک ها و فضای سبز 76 درصد، شهرداری منطقه سه 51 درصد و شهرداری منطقه یک با 32 درصد توانسته اند رضایت شهروندان را به دست بیاورند.

با ارزیابی های انجام شده بر اساس داده های آماری سامانه 137، رضایت شهروندان از مدیریت شهرداری قزوین 68/60 درصد می باشد.

در این ارزیابی آماری منظور از رضایت شهروندان پیگیری سازمان‌ها و معاونت ها به درخواست شهروندان از طریق سامانه است، در واقع برای پیگیری بعضی از در خواست ها سازمان یا معاونت بازه زمانی مشخص می کند و به صورت فوریتی انجام نمی پذیرد و همچنین در بعضی از مسایل نمی توان در کوتاه مدت رضایت شهرواندان را به دست آورد زیرا که برخی از مسایل باید با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان مانند: آب، برق و مخابرات صورت گیرد.

در پایان گفتنی است، واحد های شهرداری قزوین و سازمان ها همه تلاش خود را در جهت رضایت شهرواندان بیشتر می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری قزوین مدیریت پسماند سازمان زیبا سازی رضایت شهروندان حوزه اطلاع رسانی مدیریت شهرداری رضایت شهروندان شهرداری قزوین سامانه 137

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷