Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: برای ساماندهی فضای مجازی باید از نیروهای جوان و انقلابی بهره ببریم و بیش از گذشته به این فضا ورود کرده و از این طریق به شبهاتی که هر روز بین مردم مطرح می‌شود، جواب دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی عصر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین که در سالن جلسات حوزه علمیه قزوین صورت گرفت، با اشاره به جایگاه رفیع مدارس و حوزه‌های علمیه در نشر فرهنگ اسلامی اظهار داشت:‌ باید به آموزش نسل جوان در جهت رشد محصولات فرهنگی منطبق بر دین مبین اسلام تمرکز کنیم و این کار باید جزو اولویت‌های اصلی مدیران فرهنگی استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر لزوم ساماندهی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: برای این کار باید از نیروهای جوان و انقلابی بهره ببریم و بیش از گذشته به این فضا ورود کرده و از این طریق به شبهاتی که هر روز بین مردم مطرح می‌شود، جواب دهیم.

اعلایی به اهمیت والای تولید محتوای مطابق با نیاز روز مردم اشاره کرد و افزود: برای تولید محتوای اثرگذار و غنی باید پژوهش بیشتر را در دستور کار قرار دهیم؛ چرا که در این حوزه کمبودهای زیادی احساس می‌شود و برای تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی به یک کار کارشناسی عمیق و دقیق نیاز داریم.

لزوم آموزش زبان‌های خارجی به طلاب

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج آموزش کیفی در میان مدارس علمیه گفت: اگر کیفیت آموزش و پرورش را در حوزه علمیه بالا ببریم، می‌توانیم بیش از گذشته برای رشد دانش‌های دینی در جامعه قدم برداشته و به پرسش‌ها و شبهات بهتر از قبل پاسخ دهیم.

اعلایی اضافه کرد: یکی از راهکارهای توسعه کیفی آموزه‌های حوزوی تسلط به زبان‌های خارجی است و اگر آموزش زبان‌های خارجی در حوزه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، حوزه علمیه قزوین می‌تواند در ابعاد بین‌المللی و جهانی اثرگذار باشد و همه نگاه‌ها را به خود جلب کند.

جلسه غیرعلنی مجلس درباره فضای مجازیفضای مطهر راهیان نور دستاویز "شیاطین فضای مجازی" نشود«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|تحقق حاکمیت ملی بر فضای سایبری از مصادیق بارز غیرت دینی است

وی ادامه داد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان قزوین می‌توانم بگویم که مدیران ما از جایگاه بلند حوزه علمیه دفاع می‌کنند و از همه ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات حوزه‌های علمیه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین حوزه علمیه استانداری قزوین حوزه علمیه فضای مجازی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند