Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:46:02 GMT

افزایش ۱۳ درصدی سرقت‌های خُرد در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۷۰۵۰

افزایش ۱۳ درصدی سرقت‌های خُرد در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: سرقت‌های خُرد در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه امسال ۱۳درصد افزایش یافته است.

سرهنگ صادقی با هشدار در خصوص افزایش سرقت های خُرد در استان، گفت: سرقت اماکن عمومی از بیشترین سرقت ها در این مدت بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تلاش های نیروهای انتظامی ۷۵درصد سرقت های خُرد و ۱۰۰ درصد سرقت های خشن در استان کشف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حادثه اخیر دزدی خشن در بیرجند، گفت: هفته گذشته مأمور قلابی، با چکش به صاحبخانه که زنی مسن بوده است حمله و صورت وی را به شدت زخمی می کند و طلای این خانم مسن را به سرقت می برد.

صادقی با بیان اینکه مجرم قید وثیقه آزاد بوده، اما هم اکنون بازداشت است و پرونده در حال بررسی است ‌.ریس پلیس آگاهی استان گفت : افزایش سرقت های خرد، هشداری برای شهروندان در خصوص رعایت بیشتر نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت هاست که در بررسی کارشناسان پلیس سهم عمده ای از وقوع سرقت ها ناشی از بی احتیاطی مال باختگان در نگهداری از اموال شخصی بوده است.

وی از شهروندان خواست تا پس از حادثه به صحنه حادثه دست نزنند و سریعا با ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرقت خراسان جنوبی سرقت های خ رد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت