Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد از مهار آتش سوزی یک واحد صنعتی در این شهرک خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی چنگیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد حادثه آتش سوزی در یک واحد صنعتی شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد ، اظهار داشت: عصر امروز یک حادثه آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک به ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان این شهرک  بلافاصله و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه خوشبختانه در اولین فرصت با تلاش و مهارت آتش نشانان آتش سوزی مهار شد ، بیان کرد: دلیل آتش سوزی که در خط تولید این کارخانه بوده توسط کارشناسان در حال بررسی است.

پیکر 2 تن از کشته‌شدگان آتش‌سوزی شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا پیدا شد ادامه تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش‌سوزی "شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا"/ هواپیمای آب‌پاش وارد محل حادثه شد + فیلم جزئیات جدید از حادثه آتش‌سوزی در شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا / 7 نفر مصدوم و مفقود شدند

چنگیزی با بیان اینکه این  خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: دو نفر از  مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با تقدیر از تلاش و مهارت آتش نشانان در این حادثه عنوان کرد: یکی از موارد مهم که باید مورد توجه قرار گیرد به روز رسانی امکانات و تجهیزات آتش نشانی برای این شهرک بزرگ صنعتی است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتهارد آتش سوزی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد