Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر ادبی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: یعقوبعلی نظری امروز، ۲۵ دیماه، در این برنامه که در محل سالن شماره ۲ ساختمان شهید باهنر استانداری برگزار شد، پس از شنیدن مشکلات مردم شریف استان، بر رفع مشکلات مردم تاکید و دستورهای مقتضی را برای گره گشایی از کار آنان صادر کرد.

وی ادامه داد: تقاضای اشتغال، درخواست تسهیلات، حل مشکلات آب روستاهای فریمان، رسیدگی به مشکل بیمارستان بجستان، درخواست تبدیل وضعیت استخدامی، درخواست برطرف شدن مشکل یارانه، رسیدگی به مشکلات اداری، مشکلات یکی از روستاهای اطراف مشهد، افزایش متخصصان پزشکی در شهرستان‌ها و توسعه گردشگری روستایی از جمله موارد مطرح شده در تماس با استاندار خراسان رضوی بود که برای پیگیری‌های بعدی در سامانه نیز ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۱۳۹۶ در دولت گذشته طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمانبندی مشخص، هر هفته چند مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند. 

کسانی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند می‌توانند طبق هماهنگی و اطلاع‌رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم از طریق این سامانه تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبت در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنش‌های اجتماعی در کشور به ویژه در استان خراسان رضوی به همراه داشته است.

علاوه بر مدیران کل، استاندار و معاونان بخشهای مختلف استانداری نیز به مناسبتهای مختلف هر ماه یک بار در این برنامه شرکت می‌کنند و به پرسش‌ها و مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

این سامانه در شیوع کرونا نقش مهمی در برقراری ارتباط مردم با مدیران داشته است که بدون الزام به مراجعه حضوری از طریق شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در قالب تماس با شماره ۱۱۱ از تماهی شهرها و روستاهای استان ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود را بدون واسطه در گفت و شنود با استاندار و دیگر مدیران استان مطرح کرده‌اند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی سامد یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی سامد مشهد استانداری خراسان رضوی سامد یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی