Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:28:22 GMT

بازی کردن مقابل چلسی همیشه دشوار است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۷۲۴۷

بازی کردن مقابل چلسی همیشه دشوار است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد این تیم در مقابل چلسی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز با تک گل تماشایی کوین دی بروین از پشت محوطه با یک گل چلسی را مغلوب کرده و فاصله خود با این تیم رده دومی را به 13 امتیاز افزایش داد. کوین دی بروین، ستاره باتجربه سیتی در پایان این دیدار مدعی شد بازی کردن در مقابل چلسی همیشه دشوار بوده و این تیم از نظر دفاعی فشرده و جمع و جور بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوین دی بروین گفت: "چلسی با برنامه خوبی مهیای این دیدار شده و از نظر دفاعی کاملا فشرده بود، اما ما نیز نمایش خوبی ارائه دادیم. گلزنی برایم خوشحال کننده است، اما مهم این بود که سیتی امروز عملکرد موفقیت آمیزی داشت.

 

 

می‌دانستیم که اگر امروز برنده شویم، فاصله را با چلسی بیشتر می‌کنیم. اما لازم نیست به این موضوع نگاه کنیم، زیرا در  گذشته در شرایطی مشابه با حالا و با امتیازهای بیشتر نسبت به حریفان قرار داشته ایم و سال دوم نیز همین مقدار امتیاز از صدر جدول عقب بودیم. همه چیز می تواند تغییر کند باید روی کارهایی که می توانیم انجام دهیم متمرکز باشیم.

 

بازی کردن مقابل چلسی همیشه سخت است، زیرا آنها از نظر دفاعی بسیار فشرده هستند و شما باید خیلی صبور باشید. اما در نیمه دوم جریان مسابقه بازتر شد و چلسی می تواند تیم بسیار خطرناک باشند. دیدید که بازی بسیار سختی بود، زیرا بسیاری از بازیکنان دو تیم به کرونا مبتلا شده و فرصت زیادی برای تمرین کردن نداشتند.

 

شانس قهرمانی چلسی در فصل جاری؟ شرایط خیلی دشوار شده و آنها باید در تمامی مسابقات پیش رو فوق العاده باشند. ما نیز باید همه کار برای قهرمانی انجام داده و سعی کنیم در در تمامی دیدارها به پیروزی دست یابیم."

منچستر سیتی چلسی کوین دی بروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی چلسی کوین دی بروین کوین دی بروین مقابل چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

دیدار چلسی و وست هم از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 5-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم