Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد صابری با بیان اینکه در شهر کرمان ۲ نفر از وقوع زمین لرزه آسیب جزئی دیده اند، گفت: مصدوم اول در اثر فرار در زمان وقوع زلزله و از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده و مصدوم دوم به دلیل سقوط یک قطعه سنگ نما از ناحیه قفسه سینه مصدوم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ زلزله ای به بزرگی ریشتر ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ سیرچ کرمان را لرزاند. بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق دوازده کیلومتری زمین در ساعت ۱۷ و پنج دقیقه به وقوع پیوست.

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگویی عنوان کرد: تا این لحظه طبق بررسی‌های انجام شده هیچ‌گونه خسارتی به خصوص تلفات جانی و مصدومیت در زلزله سیرچ کرمان مشاهده و گزارش نشده است.

اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند

سید محمد صابری با اشاره به وقوع این زمین لرزه گفت: در پی زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتر در منطقه سیرچ تعداد 4 تیم فوریتهای پزشکی جهت ارزیابی  به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: بیمارستان های شهر کرمان و شهرستان های معین و هم چنین تیم های لجستیک آماده باش سطح زرد اعلام شد.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان ۲ نفر از وقوع زمین لرزه آسیب جزئی دیده اند، اظهار کرد: مصدوم اول در اثر فرار در زمان وقوع زلزله و از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده و مصدوم دوم به دلیل سقوط یک قطعه سنگ نما از ناحیه قفسه سینه مصدوم شده است.

صابری افزود:  آسیب هر دو مصدوم‌ جزئی بود و حال هر دو مصدوم‌ مساعد است و مشکل خاصی ندارند.

گفتنی است در پی زمین لرزه منطقه سیرچ تا کنون مناطق سیرچ، شهداد، اندوهجرد، گلباف، کوهپایه و جوشان مورد ارزیابی قرار گرفت و تاکنون موردی از مصدوم و یافوتی گزارش نگردید و عملیات  ارزیابی در سایر مناطق تحت تاثیر زمین لرزه ادامه دارد.

قابل ذکر است در عملیات ارزیابی مناطق تحت تاثیر زمین لرزه روستاهای دولت آباد، حجت آباد ، شور آباد، بلبلوئیه، ده لولو، فوسک و عبدل آباد مورد ارزیابی قرار گرفت و موردی از مصدوم و یا فوتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق تحت تاثیر زمین لرزه شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

گزارش تکمیلی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند