Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سید ناصر حسینی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک می‌گوید: با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی برای انجمن صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان، توانستیم امکان رای گیری را برای کارگران در هر نقطه و مکانی فراهم آوریم.

او گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی مزایای بسیاری از جمله، امکان نظارت دقیق هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات از طریق امکانات سامانه الکترونیکی، امکان اعتبار سنجی دقیق و سریع آرا، بررسی سریع اعتراضات، بالا رفتن سرعت عمل و شفافیت بسیار بالا در برگزاری انتخابات برای رای دهندگان، داوطلبان و هیات اجرایی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: این انتخابات الکترونیکی با اجرای مکانیزم‌های مختلف در اهراز هویت و جلوگیری از هر نوع تقلب در انتخابات، موجب سرعت عمل بالا (یک الی ۲ دقیقه) برای هر رای دهنده شد.

به گفته این مقام مسئول، به علت اینکه ایجاد تجمع باعث شیوع بیماری کرونا در بین افراد می‌شود، برگزاری انتخابات الکترونیکی باعث افزایش استقبال کارگران ساختمانی شده و با مشارکت ۷۶ درصدی این انتخابات به پایان رسید.

انجمن صنفی کارگران و استادکاران طبق ماده ۱۳۱ قانون کار با هدف حفظ حقوق، منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران تشکیل شده است.

از مهم‌ترین وظایف و اختیارات انجمن صنفی کارگران، تلاش در جهت استیفاء حقوق و خواسته‌های مشروع و قانونی اعضا، دریافت حق عضویت و کمک‌های داوطلبانه به ترتیبی که در اساسنامه مقرر شده و پیگیری موضوع بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی است.

ییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک می‌گوید: صنعت ساختمان شهرستان اندیمشک ۲هزار و ۷۲۰ نفر عضو دارد.

در پایان برگزاری انتخابات این دوره فتح الله طالبی، محمود درویشی، رمضان حقی و غلامرضا کاظمی به ترتیب به عنوان رییس هیات مدیره، نایب رییس، خزانه دار و بازرس و همچنین حمیدرضا جهانگیری، جواد موسوی به سمت علی البدل هیات مدیره، حسن سلیمی بازرس علی البدل و حمید جهانگیری نیز به عنوان دبیر این انجمن انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی اندیمشک کارگران ساختمانی انجمن صنفی کارگران برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان