Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی چلسی تاکید دارد تلاش تیم‌های تعقیب کننده به تنهایی کافی نیست و آن‌ها نیازمند امتیاز از دست دادن سیتیزن‌ها هستند. 

توماس توخل اعتقاد دارد تیمش در بازی امروز در ورزشگاه اتحاد، لایق کسب یک امتیاز بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تک گل کوین دی بروین موجب پیروزی ۱-۰ منچسترسیتی صدرنشین مقابل چلسی رده دومی، در هفته بیست و دوم لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل در مصاحبه پس از بازی گفت:

چنین نتایجی پیش می‌آید. ما لایق تساوی بودیم. به حریف اجازه ندادیم فرصت‌های بزرگی داشته باشد؛ فقط یک مورد از اشتباهی بزرگ از نیمه اول بود. ولی ما چندان تحت فشار قرار نداشتیم. از لحاظ عملکرد، نمایش تیم بد نبود. از جنبه متعهد بودن بازیکنان، با نمایش تیم هیچ مشکلی ندارم. با توجه به شرایط تیم و در نظر داشتن پنج مهره دفاعی تیم و بازیکنانی که همراه ما نبودند، از عملکرد تیم در فاز دفاعی راضی هستم. ما در مسابقات مشابهی مقابل سیتی برنده شدیم ولی به هر حال این بار این طور شد. 

ما ۸-۹ انتقال توپ به فاز تهاجمی داشتیم ولی میزان لمس توپ در محوطه جریمه صفر بود. مشخصا دقت و خونسردی لازم را کم داشتیم. ما در چنین سطح بالایی، توپ‌های زیادی را به آسانی از دست دادیم. این مشکل بزرگی در بازی امروز ما بود. مهره‌های هجومی ما بیشتر باید خودشان را نشان بدهند. ما به ثبات نیاز داریم. چلسی جای مخفی شدن نیست. 

در برخی لحظات دچار مشکل شدیم ولی نه شدیدتر از بازی رفت. در نیمه اول می‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم و با کنترل توپ بهتر، فرصت‌های بهتری ایجاد کنیم.

درباره روملو لوکاکو

گاهی او باید در خدمت دیگران باشد. او توپ‌های زیادی را لو داد و یک فرصت بزرگ هم نصیبش شد. بله، ما می‌خواهیم برای او فرصت سازی کنیم ولی او هم عضوی از تیم است. ما در نیمه اول از لحاظ تهاجمی می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها کار کنیم. 

در مورد کورس قهرمانی

جواب دادن به این سوال بر عهده من نیست. ما تسلیم نخواهیم شد ولی اگر سیتی همین طور به برنده شدن ادامه بدهد، کسی به آن‌ها نخواهد رسید.  

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد مدیرعامل پرسپولیس: جادوگری ببینم، برخورد می کنم / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  شباهت های برد پرسپولیس به برد تاریخی 20 دوره قبل جنجال در آفریقا؛ اوبامیانگ، لمینا و میه به دلیل مشکلات قلبی از همراهی گابن محروم شدند ترند شدن هشتگ "بوسکتس روی نیمکت" در توییتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)

فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)

دیگر خبرها

  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد