Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر،‌ در روش سنتی چوب را در داخل کوره‌ای در بسته قرار می‌دهند و سپس آتش می‌زنند و پس از تبدیل شدن چوب‌ها به زغال، زغال‌ها جمع‌آوری شده و مصرف می‌شوند.

آقای حسینی حدود ۲۰ سال است که کارگاه زغال را در پل سفید احداث کرده و با چند کارگر مشغول به فعالیت در این زمینه است.

کد خبر 650302.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح تفصیلی کرج بیش از ۱۰ سال است که معطل مانده و امیدواریم تا پایان خرداد تکمیل و تصویب شود. - اخبار استانها -

حسین سعیدی سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: طرح تفضیلی شهر کرج بیش از 10 سال است که معطل مانده و یکی از مهمترین موضوعاتی بوده که توسط شورای ششم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح علی‌رغم زحماتی که کشیده شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

سعیدی سیرایی، گفت: این طرح در شورای ششم در ابتدای فعالیت در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام مراحل مطالعاتی و تصویب در کمیسیون، بخش معابر شهری طرح تفصیلی در شورای شهر مصوب شد که برای انجام سایر مراحل قانونی به فرمانداری کرج ارسال شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بخش های باقیمانده این طرح که در حال مطالعه و انجام مراحل تصویب آن است، افزود: پهنه‌بندی و دفترچه مقررات طرح تفصیلی نیز که از اوایل سال به شورای شهر ارسال شد و در حال بررسی و تصویب مراحل است.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان خردادماه پهنه‌بندی و دفترچه مقررات طرح تفصیلی را نیز تکمیل و تصویب کنیم.

سعیدی سیرایی خاطرنشان کرد: با تصویب بخش دوم طرح تفصیلی در شورای شهر، لازم است که فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز هر چه سریع‌تر نسبت به ادامه روند این طرح اقدامات لازم را انجام داده تا مردم شهر کرج از بلاتکلیفی 10 ساله خارج شوند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)