Web Analytics Made Easy - Statcounter

گازگرفتگی در تهران رخ داد.در جریان گازگرفتگی زن و شوهر جوان جان باختند.گازگرفتگی در محله جوادیه رخ داد.علت گازگرفتگی نشتی آب گرمکن بود.بازپرس در صحنه گازگرفتگی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز 24 دی ماه امسال یکی از ساکنان ساختمانی واقع در جوادیه تهران با ماموران آتش نشانی تماس گرفت و اعلام کرد که در راه پله های ساختمان محل سکونت آنها بوی گاز پیچیده است و همچنین همسایه طبقه دوم آنها پاسخ نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله ماموران آتش نشانی با حکم قضایی وارد خانه شده و با اجساد زن و شوهر جوان مواجه شدند.

سپس مصطفی واحدی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران برای بررسی علت مرگ در صحنه حادثه حاضر شد.زن 19 ساله و همسر 21 ساله او جان خود را از دست داده بودند و در حالی که بررسی های اولیه نشان می دهد که نشتی آب گرمکن موجب گازگرفتگی شده است،کارشناس رسمی برای تعیین میزان تقصیر فردی در این ماجرا تحقیقات خود را آغاز کرده است.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث گازگرفتگی گازگرفتگی در تهران گازگرفتگی زن و شوهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آریا عظیمی نژاد قیمت آریا عظیمی نژاد داور آریا عظیمی نژاد و مادرش بازار آزاد فال تست روانشناسی اضطراب تست روانشناسی تصویری تست روانشناسی در تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی