Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید به این سمت برویم که بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فهم مشترک ایجاد شود، چرا انتفاع استان در این همراهی و همسویی، رقم خواهد خورد.

به گفته او کار‌ها باید در عین استقلال رسانه‌ها و دستگاه‌ها دنبال شود، اما هدف عالی، تعالی استان باشد.

قناعت می گوید: آن چه بیش از دیگر مشکلات، نگرانی ایجاد کرده، آسیبی است که به اعتماد مردم وارد شده و فاصله بین دولت و مردم نجومی شده است، لذا مهمترین تکلیف رسانه ها، برگرداندن این اعتماد به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی، پاسخگو نبودن مدیر را غیرمنطقی خواند و معتقد است پاسخگو نبودن مدیران، عذر بدتر از گناه است، مدیری که پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و مطالبات جامعه نباشد، از جنس مردم نیست و چنین مدیری در دولت سیزدهم هیچ جایگاهی ندارد و از رسانه‌ها هم این انتظار می‌رود که چنین مدیران کم تحرکی را به تکاپو وادارند.

استاندار خراسان جنوبی یک ماه پیش در دیدار بازرس کل و رؤسای ادارات ستادی اداره کل بازرسی استان بر رویکرد دولت سیزدهم بر سلامت، پاکدستی و شفافیت مدیران تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها در تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران در استان ، به هیچ وجه نباید کوتاه بیایید.

به گفته او  اگر قرار است استان پیشرفت کند باید در چارچوب اخلاق و ادب، مسایل را نقادانه به چالش بکشیم و نقاط قوت را در کنار مشکلات انعکاس دهیم.

 قناعت با طرح این پیشنهاد که هر کدام از رسانه‌های استان، یکی از محور‌های توسعه‌ای را هدف گذاری کنند، گفت: با معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها می‌توانیم به توسعه استان کمک کنیم.

استاندار، جذب سرمایه گذار را از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: سرمایه گذار با پولی که می‌آورد و اشتغالی که ایجاد می‌کند، ضمن کمک به رفع بیکاری و درآمدزایی در جامعه و افزایش نقدینگی بانک ها، به امنیت استان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام /  ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی دولت سیزدهم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند