Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پل‌دختر، بر اثر ریزش کوه در جریان بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب در کیلومتر ۹۰ در محدوده تونل چهار فردی آقای امین مرادی از عوامل آزاد‌راه حین انجام وظیفه در شب گذشته به همراه یک‌دستگاه نیسان وانت ناپدید شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان علی‌رغم تلاش و جستجوی عوامل راهداری آزادراه و نیروهای هلال‌احمر اما تا کنون از سرنوشت این جوان اطلاعی در دست نیست و کماکان عملیات جستجو برای پیدا کردن این فرد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک لاین آزادراه خرم‌زال بازگشایی  شد

در خصوص تردد در آزادراه خرم‌زال نیز عبدالرضا دستمال‌چی رئیس بهره برداری از آزادراه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: محور آزاد راه پل زال _ خرم‌آباد در جریان بارندگی‌های شب گذشته با ریزش کوه و سیلاب مسدود شد.

وی افزود: این حادثه که بر اثر آبشستگی در کیلومتر ۹۰ آزاد راه خرم‌آباد_ پل زال در محدوده تونل‌های چهارتا  اتفاق افتاد موجب انسداد هر ۲ طرف شمال به جنوب و جنوب به شمال این محور شد.

رییس بهره برداری آزادراه پل زال _ خرم‌آباد گفت: تلاش عوامل راهداری، برق و دیگر نیروهای آزاد راه پل زال _ خرم‌آباد هم‌چنان برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

وی افزود: لاین جنوب به شمال محور آزاد راه پل زال به خرم‌آباد با تلاش شبانه روزی عوامل راه‌داری مستقر در محل تا یک‌ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

دستمالچی یادآورشد: لاین شمال_جنوب محور آزاد راه از خرم‌آباد به اندیمشک همچنان مسدود است و زمان بازگشایی این لاین به دلیل حجم بالای ریزش‌ها و تخریب کوه و از طرفی آغاز مجدد بارندگی قابل پیش بینی نیست اما تلاش‌ها هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز راه پل زال آزاد راه خرم آباد راه خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی گفت: ازمجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش مابر آن است تا ارتباط درمسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی‌ها در حال افزایش است.
وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه‌های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

 

 فعالیت سامانه بارشی از اواخر فروردین ماه ، باعث باران‌های سیل‌آسا و در پی آن طغیان رودخانه‌های فصلی شد که این وضعیت جوی منجر به بسته شدن مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش‌های زیرساختی در نقاط مختلف جنوب استان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تا کنون بسیاری از مسیرها بازگشایی شده و با فروکش کردن طغیان رودخانه ها همه راه ها بازگشایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد