Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر همراهی با سرمایه گذاران، گفت: برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز- شنبه ۲۵ دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل سومدیریت‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باند و جناح بازی کشور را نیست و نابود می‌کند و مردم نیز از جناح بازی‌ها خسته شدند و به امید بهبود وضعیت اقتصادی جامعه به دولت سیزدهم رأی دادند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: هدف دولت تلاش برای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردم به نظام است چون سرمایه نظام که مردم هستند.

جان نثاری گفت: اعتماد به داخل باید تقویت شود و این اتفاقات در سایه یک روحیه انقلابی صورت می‌گیرد، تجربه ثابت کرده هر جا کار در دست نیروهای انقلابی افتاد پیشرفت کرد و اگر دست لیبرال‌ها افتاد عقب گرد داشتیم.

وی افزود: با فکر انقلابی باید کشور مدیریت شود و هر کس در این جهت عمل کند انقلابی در غیر این صورت غیر انقلابی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید در ساختن کشور به همدیگر کمک کنیم، امروز برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است.

جان نثاری با تأکید بر مطالبه گری رسانه‌ها از فرماندار، گفت: فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم و وامدار هیچ گروهی نیست و از سوی استانداری انتخاب شده و برای مشکلات خرد و کلان مردم باید اهمیت قائل شود.

وی با بیان اینکه فرماندار به افراد دین مدار و با تقوا میدان بدهد، گفت: فرماندار باید با مردم زندگی کند تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عدالت خواه است و حاشیه پردازی را بر نمی‌تابد، افزود: از فرصت‌ها استفاده تا جبران مافات شود.

جان نثاری تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران با پهن کردن فرش قرمز استقبال و همراهی شود زیرا سرمایه گذار به تکریم نیاز دارد، مشکلات مردم بیکاری و عدم ازدواج جوانان است.

به گزارش ایمنا، با حکم استاندار اصفهان و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان از تلاش‌های سه و هفت ماهه محمدتقی معین الدینی فرماندار سابق قدردانی و عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری فریدن معرفی شد.

کد خبر 548993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فریدن فرماندار فریدن تكريم و معارفه جذب سرمایه گذار مردم شهرهاي ايران اقتصاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان برگرداندن اعتماد جان نثاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت