Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:00:52 GMT

برد پُر گل کره جنوبی مقابل ایسلند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۷۹۷۸

برد پُر گل کره جنوبی مقابل ایسلند

تیم ملی کره جنوبی موفق به کسب پیروزی برابر ایسلند شد.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی که یکی از حریفان ملی پوشان فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، اردوی آماده‌سازی خود در آغاز سال نو میلادی را در آنتالیا ترکیه برپا کرده که امروز هم یک دیدار تدارکاتی برای حفظ آمادگی بازیکنان خود که لژیونرهای اروپایی نیستند، برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی فوتبال کره جنوبی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه مردان آنتالیا مقابل تیم ملی ایسلند قرار گرفت که نخستین گل خود را در دقیقه ۱۵ روی یک کار تمرین شده تماشایی و پاس چیپ به پشت مدافعان، توسط چو گوئه‌سونگ به ثمر رساند و در دقیقه ۲۴ نیز یک پنالتی توسط همین بازیکن از دست داد.

 

 

کره‌ای‌ها در دقیقه ۲۷ روی پاس تماشایی لی دونگ‌یئونگ از خط دفاعی خود به محوطه جریمه ایسلند و ضربه تمام کننده چانگ‌هون گل دوم را به ثمر رساندند و دو دقیقه پس از آن هم با شوت استثنایی پیک سئونگ‌هو از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه ایسلند، سومین گل را زدند و با برتری ۳ بر صفر نیمه اول را پشت سر گذاشتند.

 

سوین گودیانسن یکی از گل‌های خورده ایسلند را جبران کرد، اما کره جنوبی موفق شد دو گل دیگر توسط کیم جین‌کیو و جی‌سئونگ بزند و در نهایت به پیروزی ۵ بر یک در این مسابقه دوستانه دست پیدا کند.

 

 

تیم ملی کره جنوبی روز جمعه هفته جاری یک مسابقه دوستانه دیگر در اردوی آنتالیا مقابل تیم مولداوی برگزار خواهد کرد و ۶ روز پس آن آماده انجام دو دیدار حساس خارج از خانه در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر لبنان و سوریه می‌شود.

کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون