Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@07:27:42 GMT

عکس پاییزی امیرحسین صدیق با همسرش

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۰۳۱

عکس پاییزی امیرحسین صدیق با همسرش

عکس پاییزی امیرحسین صدیق با همسرش ازدواج امیرحسین صدیق نقش متفاوت امیرحسین صدیق در دردسر های عظیم به گزارش اقتصاد آنلاین، امیرحسین صدیق (زادهٔ ۸ آبان ۱۳۵۱ تهران) بازیگر ایرانی است. او پدرش علی صدیق را زمانی که ۷ سال داشت، در یک تصادف رانندگی از دست داد (۱ مهر ۱۳۵۸). او در کودکی به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و عضو کلاس‌های تئاتر آن مجموعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق در سال ۱۳۷۳ با بازی در نقش آقای پدر زی زی گولو به کارگردانی مرضیه برومند به شهرت رسید. عکس پاییزی امیرحسین صدیق با همسرش امیرحسین صدیق عکسی جدید از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد. ازدواج امیرحسین صدیق

او در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ اجرای برنامهٔ تلویزیونی کتاب‌باز را بر عهده داشت. در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۷ خبر ازدواجش با باران خوش‌اندام (شاعر و تصنیف‌سرا) رسانه‌ای شد.

همکاری در چند ساخته کارگردان معروف، مرضیه برومند ، باعث شناخته شدن وی گردید از جمله خودرو تهران 11، هتل و مربای شیرین؛ به ویژه با نقش آفرینی در مجموعه زی زی گولو در نقش آقای پدر به چهره محبوب بچه ها و حتی بزرگترها تبدیل شد.

نقش متفاوت امیرحسین صدیق در دردسر های عظیم

صدیق که معمولا نقش های طنز را بازی می کند اینبار با حضور در سریال «دردسر های عظیم دو» در قالب کاراکتری جدی به ایفای نقش پرداخت، این بازیگر تلویزیون گفت و گویی درباره نقش خود عنوان کرد:«وقتی به این مجموعه آمدم احساس کردم که اشتباه نکردم و راضی بودم از اینکه این دفعه را اشتباه نکردم و کار را قبول کردم.»

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج هنرمندان امیرحسین صدیق عکس بازیگران عکس بازیگر امیرحسین صدیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود

امیرعلی نبویان در بخشی از گفتگو با برنامه «ستاره‌بازی» وقتی اسم همسرش را می‌برد اشک از چشمانش سرازیر می‌شود. این واکنش مورد استقبال مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری