Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ جزیره با سه دیدار پیگیری شد. در این هفته تیم فوتبال نیوکسل میزبان واتفورد، نوریچ میزبان اورتون و ولورهمپتون از تیم ساوتهمپتون پذیرایی کرد.

تیم فوتبال نیوکاسل که با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۹ بازی در رده نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد در هفته بیست و دوم قابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با تیم واتفورد متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل نخست این بازی توسط آلن سنت ماکسیمین بازیکن نیوکاسل در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید اما ژوآدو پدرو در دقیقه ۸۸ این گل را جبران کرد تا نیوکاسل نتواند از این بازی خانگی سه امتیاز کامل را کسب کند. نیوکاسل یا این تساوی ۱۲ امتیازی شد و به قعر جدول لیگ برتر  انگلیس سقوط کرد.

در دیگر دیدار امروز (شنبه) تیم فوتبال نوریچ میزبان اورتون بود که توانست حریف خود را با شکست بدرقه کند. تیم نوریچ که تا پیش از این با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول رده بندی لیگ انگلیس قرار گرفته بود با این برد ۱۳ امتیازی شد.

در این بازی مایکل کین در دقیقه ۱۶ (گل به خودی) برای نوریچ گل زد و در دقیقه ۱۸ نیز ایدا برای نوریچ موفق به گلزنی شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید اما تلاش بازیکنان تیم فوتبال اورتون در نیمه دوم موجب جبران یکی از گل ها شد. این گل در دقیقه ۶۰ توسط ریچارلیسون به ثمر رسید. او در دقیقه ۵۴ به جای خوزه روندون به بازی آمده بود.

در ادامه رقابت ها لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال ولورهمپتون که در هفته بیست و دوم لیگ انگلیس میزبان تیم فوتبال ساوتهمپتون بود در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست داد.

رائول خیمنز گل نخست این بازی را از روی نقطه پنالتی برای ولورهمپتون به ثمر رساند. این گل در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید. همچنین کانر کودی در دقیقه ۵۹ موفق به ثبت گل دوم برای میزبان این بازی شد. گل سوم ولورهمپتون دقیقه ۹۰ توسط آدام ترائوره به ثمر رسید. 

تک گل ساوتهمپتون در این بازی را «جیمز وارد روز» در دقیقه ۸۴ وارد دروازه ولورهمپتون کرد.

دیدار تیم های فوتبال برنلی و لسترسیتی نیز که قرار بود این هفته برگزار شود به تعویق افتاد. 

تا دقایق دیگر تیم استون ویلا میزبان منچستریونایتد است. این دیدار ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیوکاسل لیگ برتر انگلیس نوریچ لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی نوریچ نیوکاسل ثمر رسید تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!