Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@16:30:29 GMT

لوشامپیونه| قعرنشین از پیروزی به شکست رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۱۲۸

لوشامپیونه| قعرنشین از پیروزی به شکست رسید

تیم انتهای جدولی سن‌اتین شکست دیگری در خانه خود متحمل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های سن‌اتین و لانس امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که لانس با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

ریاض بودبوز در دقیقه 38 برای میزبان گلزنی کردند، اما در نیمه دوم ورق برگشت و فلوریان سوتوکا در دقیقه 77 و سکو فوفانه در دقیقه 5+90 موفق به گلزنی برای لانس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن‌اتین که ششمین شکست متوالی خود را در لیگ یک فرانسه تجربه کرد، با 12 امتیاز در قعر جدول باقی ماند و شاگردان فرانک هایسه با دومین پیروزی پیاپی خود، با 33 امتیاز به جایگاه چهارم جدول صعود کردند.

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) مقابل برس صف‌آرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سن اتین لوشامپیونه سن اتین لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد

آبی‌های لندن در یک بازی خانگی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، قاطعانه به برتری رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از سی‌و‌ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، تیم‌ فوتبال چلسی پذیرای رقیب همشهری خود وستهام بود و موفق شد حریفش را با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست دهد.

جشنواره گل آبی‌های لندن توسط بهترین گلزن‌شان کول پالمر و در دقیقه 15 آغاز شد. پالمر با این گل اختلاف خود با رقیب اصلی‌اش در جدول برترین گلزنان لیگ جزیره، ارلینگ هالند 25 گله را به 4 گل کاهش داد و به تنهایی بالاتر از الکساندر ایزاک مهاجم نیوکاسل در رده دوم قرار گرفت.

 15 دقیقه بعد دومین گل این تیم به وسیله کانر گالاگر رقم خورد و در دقیقه 36 نونی مادوئکه اختلاف را به سه گل افزایش داد. در ادامه نیکلاس جکسون در دقایق 48 و 81 دو گل دیگر به گل‌های چلسی اضافه کرد.

چلسی با این نتیجه 15 امتیازی شد و با 54 امتیاز از 35 بازی، موقتاً جای منچستریونایتد را در رده هفتم جدول گرفت. این در حالیست که شیاطین سرخ 34 بازی انجام داده‌‌اند.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

همزمان با این بازی برایتون میزبان استون‌ویلای رده چهارمی بود که این بازی با برتری یک گله برایتون خاتمه یافت.

در آخرین و مهمترین بازی امروز لیگ برتر انگلیس، از ساعت 19 به وقت تهران، لیورپول مدعی جا مانده کورس قهرمانی در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال 83 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی با یک بازی کمتر و 82 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیورپول هم با 75 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید