Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا جانثاری، روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان گلپایگان اظهار داشت: دولت مردمی آیت الله رییسی، سخن اشتباهی را که ما به آخرت مردم کاری نداریم، تکرار نمی‌کند بلکه بدنبال کار برای همه شهروندان است.

به گفته وی، فرماندار گلپایگان دقت کند تا در همه اقدام های خود، هم آخرت و هم دنیای خلق‌الله را در نظر بگیرد و برای انجام کار آنها، شب و روز نشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: دنیایی که در آن به آخرت بی‌توجهی شود، پوچ و آخرت بدون دنیا نیز تحجر است.

جانثاری با تاکید بر رشد و ترقی جریان انقلابی در دولت مستقر تاکید کرد: ما شنوا و پذیرای دغدغه ها و سخنان همه دلسوزان و نخبگان هستیم و برای حل مشکلات با همه توان تلاش می‌کنیم.

وی افزود: مردم شریف گلپایگان بهتر از ما مدیرانی که در اصفهان نشسته‌ایم مصلحت شهر و دیارشان را می دانند بنابراین فرماندار باید با شنیدن سخن آنها و حضور مدام در اجتماعات مردمی، برای حل و فصل مسائل بکوشد.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: گلپایگان خطه عالمان و مراجع و همچنین هنرمندان و بزرگان زیادی است که همین موضوع نشان از وجود استعدادها و ظرفیت‌های فکری، علمی و فرهنگی فراوان این دیار است.

نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در این‌ نشست گفت: تاکید داشتیم فرمانداری به منطقه بیاید که جهادی و باتجربه باشد تا بتواند مشکلات گروه‌های مختلف مردمی را از نزدیک حس کند.

سیدمسعود خاتمی افزود: امسال سال رفع موانع تولید نامگذاری شده اما در گلپایگان  شماری از سرمایه گذاران آماده کارند که مجوزهای آنان در مرکز استان درگیر کاغذبازی اداری شده و بلاتکلیف مانده است.

وی از مدیران ارشد استان اصفهان خواست تا با تمرکززدایی زمینه حل مشکلات را فراهم کند و از ظرفیت شخصیت‌ها و بزرگان این شهرستان بیشتر بهره بگیرند.

نماینده خوانسار و گلپایگان در خانه ملت از فرماندار جدید خواست تا با سرکشی سرزده از ادارات دولتی به وضعیت بی‌تحرکی و بی انگیزگی برخی مدیران و سازمان‌ها رسیدگی کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا عسگریان با حدود ۱۰ سال سابقه فرمانداری و معاونت فرمانداری سمیرم، در این نشست بعنوان فرماندار جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از زحمات محمدحسین یارمحمدیان فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

شهرستان گلپایگان در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها گلپایگان مراسم تودیع دولت سیزدهم استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلپایگان مراسم تودیع دولت سیزدهم گلپایگان مراسم تودیع دولت سیزدهم استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان