Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کرونا وضعیت مناسبی دارد و جز شهرستان‌های برتر استان کرمانشاه است.

وی افزود: تاکنون ۹۶.۱ درصد شامل ۶۷ هزار و ۹۷۴ نفر جمعیت بالای ۱۲ سال سرپل ذهاب نوبت اول و ۸۲.۱ درصد شامل ۵۸ هزار و ۲۸ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اینکه افراد می‌توانند پس از گذشت سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم واکسن کرونا برای تزریق دز سوم اقدام کنند، تصریح کرد: در نوبت سوم ۱۴ هزار و ۱۷ نفر شامل ۲۲.۲ درصد مردم سرپل ذهاب واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرزادی‌پور بیان کرد: شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و استمرار این وضعیت نیازمند همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه مردم است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل سرما و شیوع سویه جدید کرونا موسوم به امیکرون، این سویه جدید می‌تواند وضعیت شهرستان سرپل ذهاب را تغییر دهد که لازم است مردم با همراهی و همکاری مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از تغییر اوضاع جلوگیری کند.

کد خبر 5400563

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه واکسن کرونا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا