Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری شنبه شب در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با قدردانی از زحمات اعضای این ستاد افزود: به رغم سرعت زیاد انتشار اومیکرون، از شرایط خوبی در استان خراسان رضوی برخوردار هستیم و باید به درگاه خداوند متعال شکرگزار باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه کنترل اصناف و ادارات باید تداوم داشته باشد ادامه داد: باید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و ادارات اطمینان حاصل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است گفت: در صورت وجود اشکالات احتمالی در ورودی‌های استان اعم از زمینی و هوایی، این موارد باید برطرف شود. 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت کنترل اقامتگاه‌های استان و رعایت بهداشت عمومی و فردی افزود: فرمانداران استان به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها باید این موارد را مد نظر قرار دهند. 

نظری ادامه داد: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاسهای آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاهها در استان باید به صورت حضوری تشکیل شوند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۴۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۲ هزار و ۴۴ نفر رسیده است.

همچنین ۶ میلیون و ۶۲ هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران نیز بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تاکنون ۶۰ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۳۹ دُز اول، ۵۳ میلیون و ۶۴ هزار و ۲۷۵ دُز دوم و ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۲۱ دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در ایران به ۱۲۵ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۵ دُز رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!