Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:33:09 GMT

لژیونر گیلانی تیم ملی در لیگ قطر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۶۸۴

لژیونر گیلانی تیم ملی در لیگ قطر

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سعید عزت اللهی که یک و نیم فصل موفق را در تیم وایله بولدکلاب دانمارک سپری کرده بود، پس از ناکامی این تیم در صعود به پلی آف کسب سهمیه با جدایی از این تیم راهی لیگ ستارگان قطر شد تا پیراهن تیم زردپوش الغرافه را برتن کند.

این لژیونر گیلانی، سابقه بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلستان، روسیه، بلژیک و دانمارک را دارد و حالا در الغرافه اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر خواهد گذاشت و به جمع کثیری از بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب درباره عزت اللهی اینکه او حالا شاگرد آندره استراماچونی خواهد شد که ۲ فصل پیش در ایران هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و حالا یک ستاره ایرانی را تحت هدایت خود دارد.

این در حالی است که عزت اللهی در نظرسنجی بهترین هافبک لیگ دانمارک هم قرار داشت و گفته می‌شد که مورد توجه استقلال هم قرار دارد، اما در نهایت این تیم الغرافه بود که با ارائه پیشنهادی مطلوب، نظر عزت اللهی را جلب کرد تا این بازیکن برای نیم فصل پیش رو راهی الغرافه شود.

نکته جالب اینکه الغرافه با کسب سهمیه آسیایی، در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ هم حضور خواهد داشت و به این ترتیب احتمال تقابل عزت اللهی با سپاهان یا فولاد هم وجود دارد.

عزت اللهی ۲۵ ساله که از سال ۲۰۱۴ در زمره لژیونر‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید، در این یک و نیم فصل نزدیک به ۵۰ بازی با پیراهن وایله انجام داد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود. او همچنین ۵ گل با پیراهن وایله به ثمر رساند و با ارائه نمایش‌های مطلوب، به عنوان مهره فیکس تیم ملی در دوران اسکوچیچ نیز مطرح شد.

حالا عزت اللهی که ۴۱ بازی ملی هم دارد، با امضای این قرارداد فصل جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند و به استقبال روز‌های نو می‌رود.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی ملی ستاره ایرانی سهمیه آسیایی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظر‌های تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می‌داند نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه‌مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آن‌ها یاد می‌کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند