Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم با امضای تفاهم نامه میان مسئولان هیئت ورزش های کارگری قم با هیئت ورزش های همگانی استان قم، توسعه همکاری میان این دو هیئت به منظور ترویج هرچه بیشتر ورزش های همگانی، در دستور کار قرار گرفت.

مراسم امضای تفاهم نامه میان اسماعیل زند رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قم با عصمت جیریایی رئیس هیئت ورزش های کارگری استان قم، عصر امروز در محل سالن جلسات مجموعه ورزشی حیدریان قم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود قم از رتبه ۳۰ به رتبه ۲ کشور در زمان کمتر از یک سال

عصمت جیریایی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، با اشاره به دور جدید فعالیت های هیئت ورزش های کارگری استان قم از آذرماه سال گذشته تا کنون، اظهار داشت: تا پیش از شروع فعالیت دور جدید این هیئت، رتبه ورزش کارگری قم از میان ۳۱ استان کشور، رتبه ۳۰ بود، اما به لطف فعالیت های انجام شده، در اردیبهشت ماه سال جاری، و طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رتبه هیئت ورزش های کارگری استان قم، به رتبه ۲ کشوری در میان ۳۱ استان کشور ارتقا یافت که یک صعود خیره کننده محسوب می شود.

رئیس هیئت ورزش های کارگری استان قم افزود: از آذرماه سال گذشته تا کنون، در مجموع ۶۵ تیم ورزشی کارگری استان قم در رشته های مختلف از جمله تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و ... به مسابقات کشوری اعزام شدند، که حاصل این اعزام ها، کسب بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی بود؛ همچنین علاوه بر کسب مدال های طلا و نقره، چندین ورزشکار نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم پینگ پنگ کارگران معدن منگنز ونارچ قم در مسابقات ملی و پس از آن قهرمانی در مسابقات جهانی در شهر آتن یونان، گفت: ظرفیت های بسیار خوب ورزش کارگری در استان قم وجود دارد که باید برای ارتقای آن تلاش کرد؛ در حال حاضر فقط ۲۵هزار کارگر ساختمانی شناسنامه دار بیمه شده در استان قم وجود دارند که با خانواده های شان جمعیتی بالای ۵۰هزار نفر را شامل می شوند؛ همچنین کارگران مختلفی در بخش های مختلف خدمات، صنعت، گردشگری و ... وجود دارند که می توان با بهره گیری از استعدادهای ورزشی آنان، به ارتقای روحیه خودباوری و نشاط اجتماعی در ایشان اقدام کرد.

قهرمانی با بودجه صفر

در ادامه این جلسه سیدحسین میرهادی دبیر هیئت ورزش های کارگری استان قم نیز با بیان این که استعدادهای ورزشی جامعه کارگری قم بسیار زیاد است و می توان در سطح استانی و ملی و حتی بین المللی از این استعدادها بهره گرفت، گفت: متأسفانه با وجود حجم زیاد اعزام هیئت های ورزشی کارگری از قم به مسابقات ملی و کسب مدال های خوش رنگ طلا، نقره و برنز و در نهایت کسب رتبه دوم در کل کشور، اما هیچ بودجه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت ورزش های کارگری استان قم اختصاص داده نشده و این هیئت با دست خالی به این موفقیت ها دست یافته است؛ از این رو شایسته است که مسئولان امر به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش کارگری کارگری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟