Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:48:03 GMT

گودالی در دامغان پس از ۳۷ سال پُر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۰۴۰

گودالی در دامغان پس از ۳۷ سال پُر می‌شود

گروه استان‌ها- گودال شهرک انقلاب دامغان پس از گذشت ۳۷ سال قرار است پُر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حدود 37 سالی هست که گودال بزرگ شهرک انقلاب دامغان بصورت بلاتکلیف رها شده است گودالی که رسیدگی به وضعیت آن سالیان سال است که به یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین دغدغه‌های مردم شهر دامغان تبدیل شده است و تصمیم‌گیری برای تعیین تکلیف آن از دولتی به دولت دیگر به ارث می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وضعیت این گودال به گونه‌ای است که گلایه ساکنان شهرک انقلاب شهر دامغان را به دنبال داشته است و آن‌ها به دنبال شنیدن پاسخی روشن از مسئولان امر هستند که سرانجام این گودال چه می‌شود و چه زمانی قرار است گامی برای اقدامات عملی و اجرایی برای آن برداشته شود.

یکی از ساکنان این شهرک می‌گوید: گودالی عمیق سال‌هاست که به حال خود رها شده است و در حال حاضر هم مصالح ریخته‌اند و اما اقدامی هنوز به صورت جدی شروع نشده است؛ درخواست ما از مسئولان رسیدگی و پیگیری این موضوع است.

سیدمحمد تقوی، شهردار دامغان در این زمینه اظهار داشت: سال گذشته با پی گیری و مکاتبات و برگزاری جلسات متعدد تصمیم بر این شد که طرح احداث پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در این گودال که سال‌هاست به حال خود رها شده است، آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با ارائه برنامه‌های خود و انتخاب پیمانکار در فاز نخست تقریباً 100 میلیارد ریال معادل 10 م میلیارد تومان را هزینه کرده است.

شهردار دامغان گفت: عمق این گودال 10 الی 14 متر و مساحت آن 25 هزار مترمربع است که از سوی پیمانکاربه منظور ایمن‌سازی محصور شده است.

وی گفت: مقرر شده است پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در این محل احداث شود که مشتمل بر آمفی تئاتر، سرویس بهداشتی، نمازخانه، ساختمان مدیریت، آلاچیق، زمین‌بازی کودکان، فضای سبز، فضای ورزشی، سکوهای نشیمن و مبلمان شهری است.

تقوی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بودجه‌ای که به طرح‌های مختلف اختصاص می‌دهند از آنجا که بر اساس درآمد و هزینه پیش می‌روند، بنابراین طرح‌ها را نیز مرحله به مرحله و پس از تأمین اعتبار لازم انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز دوم این طرح حدود 20 میلیارد تومان باید هزینه شود.

شهردار دامغان گفت: با بهره‌برداری از پارک تخصصی کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از طرح‌های ممتاز و نمونه استان سمنان در بخش کودکان و نوجوانان بشمار خواهد آمد

تقوی خاطرنشان کرد: چنانچه به لحاظ اعتباری مشکلی نداشته باشیم؛ می‌توانم بگویم تا پایان سال 1401 طرح پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در شهرک انقلاب دامغان به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار پرند: فاز دوم پارک کودک پرند هفته دولت افتتاح می‌شودنشریات ترکیه| حمله موشکی ارمنستان به پارک کودکان گنجه/ مشارکت پایین در انتخابات قبرس ترک

 به‌هرروی امیدواریم این قول شهردار دامغان عملیاتی شود و سال 1401 پایان اجرای این طرح باشد و دغدغه مردم دامغان در این مورد رفع شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار دامغان شهرک انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد