Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم درویش با اقتداری که از او سراغ دارم، بتواند با کنار گذاشتن برخی نفرات، جلوی آسیب و ضرر در باشگاه را بگیرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: از درویش شناخت دارم و در مسئولیت‌های مختلفی که حضور داشته، بسیار مقتدر عمل کرده است و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باید در چارچوب و چارت سازمانی باشگاه از افراد متخصص استفاده کند و با کنار گذاشتن برخی نفرات، جلوی آسیب و ضرر در باشگاه را بگیرد. حضور پیشکسوتانی همچونی حسین کلانی، بیژن ذوالفقارنسب و ... در رأس باشگاه می‌تواند باعث رشد و پیشرفت شود تا پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

وی درباره حذف تیم فوتبال پرسپولیس از آسیا، ادامه داد: عدم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر حضور افراد غیرمتخصص در باشگاه بود و در ارتباط صحیح با AFC مشکل داشتیم. نرفتن به این مسابقات بین‌المللی برای باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس فاجعه‌بار است. این مشکل باعث می‌شود که بازیکنان جوان نتوانند خودشان را به فوتبال ایران و آسیا نشان دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرخ‌پوشان عملکرد خوبی در بازی‌های لیگ برتر داشته‌اند، تاکید کرد: وضعیت تیم در نیم فصل اول بسیار ایده‌آل است و کادر فنی و بازیکنان خوب کار کرده‌اند. با حضور بازیکنان آینده‌دار در مسابقات آتی شاهد عملکرد بهتری خواهیم بود. همیشه دیده‌ایم که پرسپولیس در نیم فصل دوم عیار خودش را نشان می‌دهد و به طور حتم کورس قهرمانی را خواهد گرفت و برای ششمین بار فاتح لیگ برتر می‌شود.

کلهر در خصوص اظهارات اخیر محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ساکت سال‌های زیادی است که در فوتبال ایران مدیریت کرده است و نباید با اطلاعات کم و خلاف واقع ورزش و فوتبال ایران را وارد حاشیه کند. البته این گونه حرف‌ها واقعی نیست.

بیشتر بخوانید: تمرین امروز پرسپولیس در سالن و چمن/ پاکدل و عالیشاه اختصاصی تمرین کردند

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس فوتبال لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!

کامنت اخیر رضا کرمانشاهی حسابی در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است.

طرفداری | رضا کرمانشاهی کامنت حاشیه سازی را منتشر کرده است.

شب گذشته تراکتور موفق شد مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی به پیروزی برسد تا صعود در جام حذفی را جشن بگیرد ولی از سوی دیگر پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد.

حالا رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور در اینستاگرام یک کامنت پرحاشیه را منتشر کرده و نوشته است:

از این برد شیرین تر، باخت پرسپولیس بود.

کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است