Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:31:12 GMT

باران مدارس فنوج سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۴۴۱

باران مدارس فنوج سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، طبق اعلام آموزش و پروش فنوج؛ با توجه به پیش بینی های هواشناسی برای امروز و تصمیم ستاد مدیریت بحران تمامی مدارس این شهرستان در شیفت صبح و بعد از ظهر امروز تعطیل است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در پی هشدار سطح نارنجی صادر شده این اداره‌کل گفت: باران شدید از صبح امروز یکشنبه ۲۶ دیماه برخی از نقاط این استان را فرا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حیدری اظهارداشت: مناطق دلگان، شمال ایرانشهر، فنوج، ارتفاعات نیکشهر، تفتان، خاش، جنوب غرب شهرستان زاهدان و شمال غرب شهرستان نیمروز از مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی است.

وی با بیان این‌که این شرایط و سامانه بارشی تا شامگاه یکشنبه ۲۶ دیماه ادامه خواهد داشت افزود: دستگاه‌های امدادی و فرمانداری‌ها در سیستان و بلوچستان آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هموطنان با توجه به جاری شدن روان آب، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، انسداد جاده‌های ارتباطی به سمت رودبار و افزایش حجم سیلاب از سمت کرمان به جازموریان از اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان سیستان و بلوچستانی نیز برای حفاظت از محصولات کشاورزی خود اهتمام ورزند و از تردد غیرضروری به سمت جنوب کرمان و شرق هرمزگان پرهیز کنند

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین سیستان و بلوچستان فنوج بارش باران بارندگی شدید تعطیلی مدارس مذاکرات وین مهرشاد سهیلی اخراج استقلال و پرسپولیس محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟