Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - پوشش ۹۷ درصدی شبکه‌های دیجیتال درخراسان جنوبی امکانی را فراهم کرده که اکثر مردم استان از آن بهره مندند و می‌توانند ۴۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی با کیفیت را دریافت کنند.

اما ۴۰ خانوار روستای سادات خورزاد سرایان همچنان منتظرند، تا آن‌ها نیز از این نعمت برخوردار شوند.

روستای سادات خورزاد تنها روستای سرایان است که به شبکه‌های دیجیتال تلویزیون دسترسی ندارد و ساکنینش انتظار دارند تا این مطالبه شان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجرین از روستا می روند

یکی از ساکنین روستای سادات خورزاد گفت: علی رغم اینکه خانه ما رو به روی دکل شبکه‌های تلویزیونی قرار دارد، اما فقط دو شبکه تلویزیونی را دریافت می‌کنیم.

او گفت: دریافت شبکه‌های تلویزیونی علاوه بر اینکه با محدودیت همراه است، کیفیت مناسبی نیز ندارد و تصویری بی کیفیت را دریافت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

نوید احداث ۲۰ ایستگاه دیجیتال در خراسان جنوبی

این روستانشین گفت: این مشکل سبب شده است تا هرکس از شهر به روستا می‌آید، خیلی زود به دلیل نبود تلویزیون و دسترسی نداشتن به شبکه ها، روستا را ترک کند.

او گفت: از مسئولین می‌خواهیم تا برای ما فکری بردارند تا بتوانیم شبکه‌ها را دریافت کنیم، زیرا کودکان و نوجوانان مستقر در روستا نیز نمی‌توانند اوقات فراغت خود را با تماشای تلویزیون پر کنند.

فراهم شدن زیرساخت ها برای راه اندازی دکل

امیرهاشمی دهیار روستای خورزاد گفت: مسئولین مربوطه از روستائیان درخواست کرده اند تا افراد زیرساخت‌های لازم را برای راه اندازی دکل فراهم کنند.

او گفت: ده روز پیش امور زیرساختی این طرح از جمله ارت گذاری و بتن ریزی انجام شده است.

امیرهاشمی گفت: امیدواریم با همت مسئولین، این روستا هم از شبکه‌های دیجیتال برخوردار شود تا رضایت روستائیان جلب شود.

با راه اندازی سیستم دیجیتال در این روستا، شهرستان سرایان به صورت صد درصدی از شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های دیجیتال شبکه تلویزیونی اوقات فراغت شبکه های دیجیتال شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر