Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ۲۲ دی ماه وارد مرحله دوم مقدماتی شد. شانزده تیم شرکت کننده در این مرحله، دیدارهای خود را همچون مرحله اول مقدماتی به صورت متمرکز در تهران پیگیری خواهند کرد چرا که ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوزی برای برگزاری غیر متمرکز دیدارها و تغییر محل برگزاری آنها به شهرستان‌ها نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فدراسیون بسکتبال پیگیر دریافت این مجوز است که در این صورت و همزمان با آغاز مرحله پلی آف، دیدارهای پلی آف از حالت متمرکز خارج می‌شود.

فرهاد زحمتکش مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این موضوع گفت: فدراسیون بسکتبال از این موضوع استقبال می‌کند و به همین دلیل پیگیری‌هایی از وزارت ورزش داشته تا مجوز لازم برای برگزاری غیرمتمرکز لیگ برتر را بگیرد اما هنوز به نتیجه نرسیده است چراکه مجوز لازم برای آن صادر نشده است.

وی با اشاره به بازدیدی که نمایندگان فدراسیون از سالن تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ارزیابی کامل را ازوضعیت سالن‌ها داشته‌ایم و حتی نواقص موجود را هم گوشزد کرده‌ایم تا نسبت به برطرف شدن آنها اقدام کنند چون نظر و نگاه فدراسیون غیرمتمرکز شدن رقابت هاست. البته آنچه مسلم است مرحله دوم مقدماتی تا پایان به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود اما در صورت گرفتن مجوز لازم، مرحله سوم به بعد به صورت غیرمتمرکز پیگیری خواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با ابراز امیدواری نسبت به مهیا شدن این شرایط تاکید کرد: بعد از اتمام مرحله دوم مقدماتی و به خاطر دیدارهای تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه و قزاقستان در پنجره دوم و سوم انتخابی جام جهانی، پیگیری دیدارهای لیگ برتر به مدت ۲۶ روز متوقف خواهد شد. در واقع مرحله سوم لیگ که به صورت پلی آف برگزار می‌شود از نیمه اسفندماه آغاز می‌شود. احتمال اینکه تا آن زمان شرایط بهبود کرونا در کشور بهتر شده باشد، وجود دارد که در این صورت کسب مجوز برگزاری بازی‌های غیرمتمرکز محتمل‌تر می‌شود.

زحمتکش با اشاره به اینکه رقابت‌های والیبال همزمان به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌شود، گفت: زد و برخورد بازیکنان با یکدیگر در بسکتبال خیلی زیاد است در حالی که والیبال چنین شرایطی ندارد. قطعاً به همین دلیل هنوز به ما مجوز بازی‌های متمرکز را نداده‌اند اما امیدواریم این مجوز را برای یک ماه و نیم آینده بگیریم.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد که در صورت غیرمتمرکز شدن دیدارهای لیگ برتر، تماشاگران هم می‌توانند وارد سالن مسابقات شوند و از نزدیک پیگیر رقابت تیم خود باشند البته به شرطی که مجوز لازم برای آن را گرفته باشیم.

کد خبر 5399887

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس حذف استقلال و پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد فوتسال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سردار آزمون باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی وحید شمسایی فدراسیون بسکتبال مجوز لازم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد

رئیس اداره ورزش کاشان از میزبانی کاشان در مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات بسکتبال کشوری خبر داد. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال کشوری، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور است که از فردا در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هشت گروه وجود دارد، افزود: از هر گروه دو تیم به 16 تیم برتر صعود کرده و یک تیم نیز از دور مسابقات حذف شده است و در هر گروه نیز سه تیم قرار دارد تیم بسکتبال تاک کاشان در گروه M این مسابقات قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در بیان مسابقات لیگ بسکتبال کشور در این شهرستان ابراز داشت: مسابقات از فردا به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی کاشان برگزار می‌شود و تیم‌های گروه M مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: فردا تیم بسکتبال تاک کاشان از ساعت 16 به مصاف نفت تهران می‌رود و روز پنجشنبه نیز تیم نفت تهران در مقابل تیم بسکتبال خانه بسکتبال گرگان صف‌آرایی می‌کند و در روز آخر مسابقات دور رفت مرحله دوم مسابقات بسکتبال کشوری تیم تاک کاشان به مصاف نفت بسکتبال گرگان می‌رود.

سلامیان‌زاده با بیان اینکه کاشان با توجه به ظرفیت خود از مسابقات مختلف کشوری میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات بسکتبال کشوری و وجود تیم بسکتبال تاک کاشان در این دوره از مسابقات نشان از ظرفیت بالای حوزه ورزش کاشان به ویژه بسکتبال است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!