Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:25:25 GMT

نظارت بر بازار در استان سمنان تشدید شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۸۰۸

نظارت بر بازار در استان سمنان تشدید شود

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و خرید مردم، باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: در بحث کنترل قیمت‌ها، بازرسی و نظارت‌ها انجام شده اما ناظران باید با افزایش بازرسی‌ها و کنترل و بررسی قیمت‌ها نگرانی مردم را تا حد امکان کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث توزیع نهاده‌های دامی نباید از نظارت غافل شد و لذا باید بر قیمت‌ها، نظارت، کنترل و توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

استاندار سمنان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بازدیدهای میدانی و اقدامات مناسبی را انجام داده است و انتظار نیز همین است که در استان سمنان کنترل و نظارت‌ها بیشتر انجام شود.

هاشمی تأکید کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات سال جدید و با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا نسبت به دو سال گذشته، استان سمنان با تعداد مسافر بیشتری نسبت به سال‌های گذشته مواجه خواهد شد و به همین دلیل اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری استان باید ستاد خدمات سفر را تشکیل دهد تا بتواند خدمات مناسبی را به زائران آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) و سایر مسافران ارائه دهد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ستاد خدمات نوروزی، ستاد خدمات سفر نیز جهت بهبود خدمات به مسافرین گرامی باید برگزار شود تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و خرید مردم، باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر شود.

96 بازرس بسیج اصناف برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان مرکزی معرفی شدنظارت بر بازار کاشان نیازمند 6 تیم بازرسی استاجرای طرح نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان خراسان جنوبی/30 اکیپ قیمت‌ها را رصد می‌کنند

استاندار سمنان اظهار داشت: لازم است امکانات لازم برای سازمان تعزیرات حکومتی فراهم شود تا هیچ‌ گونه کمبودی جهت نظارت هر چه بیشتر بر بازار وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظارت بر بازار نظارت ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد