Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج، شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه از برگزاری کمیسیون ویژه ورزشی کرج برای بازی تیم‌های هوادار در لیگ برتر ویژه بازی ۲ تیم  استقلال و هوادار خبر داد و گفت: ستاد تجلیل از مدال آوران  و نخبگان جوان در فرمانداری کرج تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تخصیص اعتبار خانه جوان کرج، ادامه داد: پیگیری این مهم از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در دستورکار قرار گرفته است، همچنین اختصاص فرهنگسراهای خالی شهر به جوانان و تسهیل تالارها برای مراسم جشن ازدواج جوانان از دیگر موضوعات تاکید شده در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: خوشبختانه فضای جدیدی بانگاه دولت به حوزه جوانان ایجاد شده است و با دیدگاه‌های مقام عالی دولت در استان و تصمیمات اخذ شده هر ماه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان درشهرستانهای استان تشکیل می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نباید دچار روزمرگی باشند، افزود: مصوبات ستاد ساماندهی با جدیت پیگیری و دنبال شود و شهرداری‌های محمد شهر و ماهدشت همکاری ویژه‌ای با حوزه جوانان داشته باشند.

قاسم پور با بیان اینکه محدودیت‌های فعالیت سایت ورزش‌های هوایی طی جلسه اختصاصی در فرمانداری پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: سالن‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار احصا و مشکلات آنها جهت پیگیری و رفع در دستور کار قرار بگیرد.  مشخصات سالن هایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند شناسایی و هر چه سریعتر اعلام شود.

وی اشاره به ضرورت فراهم ساختن بسترهای میزبانی مناسب ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، گفت: کمیسیون ویژه ورزشی کرج برای بازی تیم‌های هوادار در لیگ برتر، ویژه بازی ۲ تیم استقلال و هوادار هر چه سریعتر تشکیل شود.

قاسم پور همچنین خواستار پاسخگویی علت عدم حضور دستگاه های متولی حوزه جوانان در ستاد شهرستان شد. همچنین در خصوص عرضه مکمل‌های ورزشی توسط عطاری‌ها هشدار داد و بر ضرورت تشدید نظارت‌ها توسط اصناف و دانشگاه های علوم پزشکی شد.

فرماندار کرج با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن عرصه برای فعالیت جوانان گفت: جوانان در خواست‌های موضوعی خود را برای تسهیل و تبلیغ فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، از قبیل در اختیار قرار دادن سالن‌های خالی و فرهنگسراهای شهر به فرمانداری اعلام نمایند.

وی همچنین بااشاره به اینکه خاستگاه بیش از ٨۰ درصد مدال آوران ورزشی کرج است، تاکید کرد: ستاد تجلیل از مدال آوران و نخبگان جوان استان در فرمانداری کرج تشکیل و تا قبل از پایان سال مراسم باشکوه و درخوری ویژه قهرمانان و جوانان کرج برگزار خواهد شد. 

قاسم پور در خصوص تسهیل ازدواج جوانان نیز گفت: استاندار البرز طی مصوبه ای اداره کل کار را مستلزم به حمایت اشتغالزایی جوانان نموده است. از طریق اداره اصناف نیز تالارهای شهرستان کرج با ارایه معرفی نامه زمینه تسهیل در جشن های ازدواج جوانان را در تالارها با رعایت ضوابط و شیوه نامه های بهداشتی فراهم نمایند. 

معاون استاندار گفت: برای تکمیل خانه جوان در شهرستان کرج هنوز اعتباری تخصیص نیافته که باید هر چه سریعتر از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فرماندار کرج خبرگزاری فارس البرز کرج هوادار قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد