Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات سروش برای پنجمین بار کتاب «سیره رسول الله (ص) از آغاز تا هجرت» را منتشر کرده است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «سیره رسول الله (ص) از آغاز تا هجرت» تألیف عباس زریاب خویی در انتشارات سروش برای پنجمین بار منتشر شد.

این کتاب اثری تحقیقی است که در آن بر اساس منابع متقن و معتبر روایتی منسجم از سیره پیامبر (ص) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نویسنده کتاب بدون آنکه در دام توجیهات و تأویلات کلامی از وقایع تاریخی بیفتد، تحلیل اسلامی و سازگار با آموزه‌های مذهبی را از سیره نبوی برای مخاطبانش ارائه می‌کند.

زریاب خویی به این مسئله توجه می‌کند که تحقیق در زمینه تاریخ دین و ظهور ادیان مانند تحقیق در زمینه سیاست، اقتصاد و وقایع اجتماعی نیست. متن کتاب از عربستان پیش از اسلام آغاز می‌شود تا سال وفات پیامبر اکرم (ص) ادامه می‌یابد.

کتاب «سیره رسول الله (ص) از آغاز تا هجرت» می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های عصر ما در زمینه درخواست‌های فکری و معنوی مردم زمانه مان باشد از این رو مخاطبان آن می‌توانند عموم مردم تا عارفان باشند و اطلاعاتی در زمینه سیره پیامبر اکرم (ص) در اختیار مخاطبانش قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معرفی کتاب انتشارات سروش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 کلاهبردارها هر روز روش‌های تازه‌ای برای بریدن گوش مردم به کار می‌گیرند و اینترنت و تلفن هوشمند این اوضاع را پیچیده تر کرده است. با شماری از کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید که اگرچه ابزارهایش سایبری است اما بر روی دوگانه ترس و طعم استوار است.

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا