Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:17:26 GMT

تکریم ۴ هزار مادر و همسر شهید در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۴۲۲

تکریم ۴ هزار مادر و همسر شهید در لرستان

زرینجویی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مراسم تکریم ۴ هزار مادر و همسر شهید در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زرینجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: سالروز وفات حضرت ام البنین(س) به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده و فرصتی برای تکریم و تجلیل از این بزرگواران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس قرار است که طی یک هفته از چهار هزار مادر و همسیر شهید و همچنین همسران جانباز ۷۰ درصد تکریم، تجلیل و سرکشی صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در قالب طرح سپاس، طی یک هفته در استان اجرا می شود.

زرینجویی با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر، گفت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند که روز شهدا است، برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود که همه این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر