Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله با یک راهنمای متفاوت درباره خرید نیم بوت مردانه و زنانه آمده ایم. - اخبار بازار -

به شکل کلی موقع خرید نیم بوت باید به خصوصیات ویژه  مثل جنس، ارتفاع پاشنه، رنگ و... توجه داشته باشید اما در این قسمت می خواهیم مهمترین سبک های نیم بوت را معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به استایل لباس خود یک جفت کفش مناسب خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر تنوع استایل های نیم بوت دخترانه و مردانه تفاوتی باهم ندارند و هردو شامل سبک های زیبایی هستند؛ توصیه می کنیم برای آگاهی کامل راهنمای خرید نیم بوت مردانه و زنانه را در زیر مطالعه کنید.

مهمترین استایل های نیم بوت مردانه کدام ها هستند؟

کفش نیم بوت مردانه دارای مدل ها و دسته های متنوعی است و دسته بندی در آن معمولاً براساس جنس، نحوه بسته شدن و کارایی انجام می شود.

اگر به آشنایی با برخی از انواع این مدل کفش مردانه علاقه دارید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نیم بوت هریتیج ویبرام آهنی با رگه  قرمز

اگر دنبال یک جفت چکمه سخت و بااستحکام می گردید نیم بوت های هریتیج عالی هستند؛ این سبک کفش علاوه بر محکم بودن با هر لباسی مثل شلوار لی و شلوار کتان نخی ست می شود. نیم بوت هریتیج را از چرم مرغوب و اصل می سازند.

نیم بوت ضدآب تیمبرلند

اگر دنبال کفشی مناسب برای تمام آب و هواها هستید بهترین گزینه بوت تیمبرلند است؛ برند تیمبرلند یکی از برندهای جهانی معروف در زمینه تولید نیم بوت است و با داشتن رنگ مشکی و کلاسیک خود یک نمای زیبا و نوین به سبک سنتی اضافه می کند!

نیم بوت جیر چلسی

نمی دانیم چقدر درباره سبک چلسی شنیده اید؛ باید بگوییم چلسی یکی از قدیمی ترین و مهمترین استایل های نیم بوت پسرانه است که هر مردی باید یک جفت از این چکمه ها را در کمد لباس خود داشته باشد.

این کفش علاوه بر زیبایی و ظاهر فوق العاده خیلی راحت است؛ به این معنی که با سرعت و سهولت کافی می توانید آن را بپوشید.

 

بهترین منبع برای خرید نیم بوت مردانه فروشگاه اینترنتی دایان شاپ است؛ این وب سایت معتبر و معروف یکی از بهترین منابع ایران برای خرید آنلاین انواع پوشاک، کفش و اکسسوری محسوب می شود به نحوی که شیک ترین برندها همراه با ارزان ترین قیمت ها را در این فروشگاه می توانید ببینید. حتماً تجربه کنید مطمئن باشید پشیمان نمی شوید!

نیم بوت جک اروین بنددار

نیم بوت جک اروین یکی از زیباترین چکمه های مردانه بنددار است که مرزی بین انواع شیک و انواع مقرون به صرفه محسوب می شود؛ به این معنا که با خرید این سبک نیم بوت هم می‎توانید خوش تیپ و جذاب ظاهر شوید هم هزینه کمی برای تهیه آن بپردازید.

این نیم بوت از جیر نرم با یک زیره چرمی ساخته می شود و می توانید با همه استایل ها آن را همراه کنید؛ هم استایل رسمی و کت شلوار هم استایل غیررسمی در تعطیلات آخر هفته!

زیباترین استایل های نیم بوت زنانه

خرید نیم بوت زنانه و دخترانه برای تمام زنان و دختران، لذت بخش و دلنشین است. این نوع کفش، مدل های مختلفی دارد که ست کردن هریک از آن ها با لباس های مناسب، استایل های زیبایی را خلق می کند. در این مقاله به بررسی نکات مهم در انتخاب انواع بوت زنانه و روش ست کردن آن ها می پردازیم.

نیم بوت آیریس لوگ چلسی

اگر دنبال یک جفت نیم بوت شیک زنانه می گردید توصیه می کنیم استایل آیریس لوگ چلسی را امتحان کنید.

این نیم بوت با رنگ سفید مایل به کرمی یکی از زیباترین گزینه هاست؛ پوشش مشکی کنتراست جالبی در آن ایجاد کرده است و می توانید با همه استایل ها آن را ست کنید.

برای مثال نیم بوت آیریس لوگ هم با استایل رسمی مثل کت شلوار هم با استایل های اسپرت و مجلسی مانند شلوار لی یا پیراهن های کوتاه تیپ محشر و خیره کننده ای برایتان فراهم می کند.

نیم بوت جوی جولین ویونیک

نیم بوت دخترانه ویونیک یک انتخاب زیبا و شگفت انگیز برای روزهای سرد پاییز و زمستان است. این نیم بوت با سطحی راحت و براق از چرم مقاوم در برابر آب ساخته شده است به همین دلیل می توانید آن ها را در روزهای برفی و بارانی بپوشید. از نظر قیمت هم ایده خوبی محسوب می شود.

نیم بوت پاشنه بچه گربه ای XYD  

اگر دوست دارید موقع وارد شدن به جمع جلب توجه کنید و ظاهر متفاوتی داشته باشید نیم بوت سبک XYD یک ایده یونیک و زیبا برای شماست.

این سبک نیم بوت دخترانه رنگ های شاد زیادی مثل سفید، صورتی و طلایی دارد؛ همچنین از مواد مصنوعی ساخته شده و برای افرادی که دنبال کارهای چرم نیستند مناسب است.

سبک نیم بوت XYD برای مهمانی های شبانه با لباس های کوتاه و مجلسی استایل جذابی مهیا می کند.

نیم بوت اورلین

نیم بوت اورلین یک «چکمه زنانه شیک» به شمار می آید که به خاطر رنگ تنباکویی و پاشنه کمی که دارد از بقیه نیم بوت ها متمایز شده است.

نیم بوت اورلین به خاطر ساختار مناسب و استانداردی که دارد برای پیاده روی راحت و بدون درد پا گزینه خوبی محسوب می شود.

شاید باورتان نشود اما این نیم بوت ها را از بطری های پلاستیکی تجدیدپذیر می سازند ولی به خاطر ظاهر بافتنی که دارد هیچ کس متوجه نمی شود.

سخن پایانی

فکر کنیم تا الان با شناخت انواع نیم بوت مردانه و ایده های نیم بوت دخترانه کاملاً متوجه شده اید که سبک چکمه با نوع لباسی که می پوشید ارتباط مستقیمی دارد و درواقع این استایل شماست که نوع نیم بوتی که باید داشته باشید را تعیین می کند.  فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، آرشیوی کامل و جامع از جدیدترین مدل های انواع نیم بوت دخترانه، زنانه، مردانه و پسرانه با قیمت های بسیار مناسب را دارد که دست شما را برای انتخاب باز خواهد گذاشت. پس اگر به دنبال خرید هستید، به دایان شاپ حتما سر بزنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استایل های نیم بوت نیم بوت مردانه نیم بوت دخترانه محسوب می شود خرید نیم بوت نیم بوت استایل ها یک جفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در اکوسیستم فناوری و نوآوری هدف افزایش سهم تولید اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالصی داخلی از محل توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری دیجیتال است. 

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد با اشاره به این‌که دی جی پی استان در بخش صنعت، معدن، کشاورزی به‌خصوص بهره‌وری و سرمایه‌گذاری رشدی داشته که در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد، اظهار کرد: در بخش خدمات هنوز کار داریم و خوب عمل نشده است‌. 

وی با بیان اینکه در بخش خدمات و فناوری با انرژی کمتر، آورده و رشد اقتصادی بیشتری می‌توان داشت، افزود: پیش‌نیاز پیشرفت این اکوسیستم برآورد توان شرکت‌ و استارت‌آپ‌ها و شناسایی نقاط قوت و مزیت نسبی آن‌ها است. 

افشارچی با بیان اینکه باید بدانیم در چه حوزه‌های توانمندی داریم، ادامه داد: متنوع‌سازی اکوسیستم‌ها با رویکرد نیازمحور و مسئله‌محور، تقویت اکوسیستم‌های موجود با رویکرد ارتقای زیرساختی رگولاتوری و میانجیگری و همچنین متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناوارانه و آینده‌محور از جمله مسائلی است که باید بدان توجه کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه دولت به عنوان تسهیلگر و میانجی‌گر است و در حوزه فناوری و اطلاعات ما باید نگاه به آینده داشته باشیم، تشریح کرد: ابتدا یک تعیین تکلیف از زیرساخت‌ها کنید و سپس توانمندی‌ها در هر حوزه ببینیم. 

وی با اشاره به استخراج نظام مسائل استان و کشور در بخش دولتی (زیرساخت‌ها سرویس و نرم‌افزارها) و شرکت‌های‌دولتی (اتوماسیون کارکردی و بهره وری)، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور بهره‌وری است الان به طور مثال در کشاورزی ۹۰ درصد آب مصرف می‌شود و هیچ حساب و کتابی در این حوزه ندارد. در استان این توانایی وجود دارد که به طریق اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و در کلیت علم آتی و فناوری بتوان متوجه شد این حجم مصرفی آب یا چاه بر مبنای انرژی مصرفی چقدر است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه این توانایی را در حوزه آی‌تی و فناوری در جوانان استان زنجان شاهد هستیم،افزود: نرم‌افزارهای خوبی می‌توان در بخش‌های گردشگری، شهر هوشمند، بهداشت و سلامت حمل و نقل، کارخانجات، خدمات، تجارت و ... ساخت. 

وی با اشاره به متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناورانه و آینده‌محور، ادامه داد: این به معنی ترغیب ایده‌پردازی مرز دانش ناظر بر سال‌های آینده و تکنولوژی‌های نوظهور است‌.  

استاندار زنجان ایجاد تامین نظام مالی و پشتیبانی با کمک بخش خصوصی، تعاملات با شرکت‌های بزرگ و پیشگام، ایجاد انکوباتورهای اقتصاد دیجیتال خصوصی را از جمله مواردی برای تقویت اکوسیستم حال حاضر با رویکرد میانجیگری دانست.

افشارچی با اشاره به زیرساخت ارتباطی، ذخیره‌سازی و محاسباتی در رابطه با تقویت اکوسیستم موجود با رویکرد رگولاتوری، خاطرنشان کرد: تسهیل فرایندهای کسب مجوزهای قانونی و ایجاد نظام تامین مالی استانی دو مورد از مسائلی هستند که اینجا می‌توان مطرح کرد البته که در تامین کمک مالی استان و صندوق نوآوری اقدامات خوبی انجام داده و برخی از شرکت‌ها از این مزایا بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است