Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در سال‌های گذشته مسابقات رفت و برگشت را داشتیم که بعد از آن به پلی‌آف صعود می‌کردیم اما امسال برای اینکه تیم‌ها بیشتر بازی کنند یک مرحله دیگر گروهی برگزار شد که به نظر من می‌توانستند شرایط بهتری را فراهم کنند اما در هر حال تابع فدراسیون هستیم.

حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت جسمانی خود، تصریح کرد: استخوان کف پای من از دو جا شکست که خدا را شکر ترمیم شده است و حدود ۱۰ روز است که تمرینات خود را زیر نظر پزشک و کادر فنی تیم شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی امروز حضور ندارم ولی حدود ۱۰ روز دیگر تیم را همراهی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در دور برگشت تیم بهتری نسبت به دور رفت داشتیم، تصریح کرد: در دور برگشت بازیکنان تیم یکدیگر را بهتر پیدا کردند، از نظر بدنی شرایط بهتری داشتیم و با کمک کادر فنی و بازیکنان این مرحله را بدون شکست پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در مرحله دوم گروهی با تیم‌های آبادان، سپاهان و هرمزگان در یک گروه قرار گرفتیم که تیم‌های خوبی هستند و باید تمام تمرکز خود را برای این مسابقات بگذاریم و در صدر جدول قرار بگیریم تا در پلی‌آف شرایط بهتری داشته باشیم.

سهراب‌نژاد در خصوص تصمیم فدراسیون بسکتبال برای مرحله دوم گروهی، خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته مسابقات رفت و برگشت را داشتیم که بعد از آن تیم‌ها به پلی‌آف صعود می‌کردند، اما امسال برای اینکه تیم‌ها بیشتر بازی کنند یک مرحله دیگر گروهی گذاشتند که به نظر من می‌توانستند شرایط بهتری فراهم کنند ولی تابع فدراسیون هستیم و بر اساس تصمیمات فدراسیون تیم را جلو می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون بسکتبال ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود شرایط خوب و ایده‌آلی برای بسکتبال به وجود آورد که در این رشته جوانان، باشگاه‌ها، بازیکنان و افرادی که مبتدی هستند پیشرفت کنند.

کد خبر 549027

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن بسکتبال ایران انتخابات فدراسیون بسکتبال بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرایط بهتری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت