Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ حسن کیخا  گفت:  همزمان با آغاز پویش کودکان سایبری در سراسر کشور در استان نیز این پویش از ۲۵ دی آغاز و تا ۳۰ دی ماه  امسال  ادامه خواهد داشت.

او می گوید: پلیس فتا استان با همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی، هنرمندان، خبرنگاران و همچنین با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های نوین و با استفاده از ظرفیت‌های موجود فرماندهی انتظامی استان سعی در هرچه بهتر برگزار شدن این پویش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس فتا  در این پویش مصمم هستیم تا توجه خانواده، مسئولین، سازمان‌ها و همه افراد جامعه را به نحوه همراهی والدین و استفاده صحیح کودکان از فضای مجازی، جلب نماییم و این پویش با موضوعاتی، چون کرونا و آموزش مجازی، اعتیاد اینترنتی، خشونت سایبری، والدگری در فضای مجازی، کودک کار سایبری و ... را در بر خواهد گرفت.

او در پایان به تمامی والدین توصیه کرد: کودکان و نوجوانان خیلی سریع فناوری‌های جدید را یاد می‌گیرند و با آن آشنا می‌شوند پس سعی کنید اطلاعات خود را در مورد فضای مجازی و فناوری‌های جدید به روز نگه دارید و حتما کودکان خود را در فضای مجازی تنها نگذارید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا کودکان سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند