Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر نیازمند خلاقیت و نوآوری با نگاه به برنامه‌های سالیان گذشته و سایر استان‌هاست - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های این ایام از دو جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر و جشن ملی حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر نیازمند خلاقیت و نوآوری با نگاه به برنامه‌های سالیان گذشته و سایر استان‌هاست، گفت: برنامه‌های این ایام متناسب با نیاز و اقتضائات استان برنامه‌ریزی شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه‌افکنی و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است، تصریح کرد: باید همه با هم به رسانه باور و اعتقاد داشته و از این ظرفیت در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و روشنگری استفاده کنیم چراکه امروز همه آحاد جامعه مخاطب این حوزه است.

وی با تأکید بر اینکه در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر از ظرفیت نسل جوان استفاده شود، افزود: برنامه‌های این ایام هر چقدر مردمی‌تر و با مشاورت خود مردم برگزار شود، اثرگذاریش بیشتر خواهد بود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی نیز تولیدات جذاب و محتوای قابل قبول تولید و منعکس کنند، اذعان کرد: متأسفانه گاهی برخی آثار بی‌عیب اما بی‌رمق است و جذابیتی برای مردم ندارد در حالی‌که یک کار و تولید یک فیلم کوتاه صدثانیه‌ای می‌تواند خیلی اثرگذار و فراگیرتر باشد.

تشریح ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در کردستان؛ پیشگامان انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند2000 برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

وی با تأکید بر اینکه در پیشبرد برنامه‌ها از مجموعه افکار و خلاقیت‌ها در استان بهره بگیریم، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر مشارکت داشته باشند و کمیته ارزیابی عملکردها را بسنجد تا ضعف‌ها برطرف شود.

استاندار کردستان به ضرورت بازگویی دستاوردها و شیوه حکمرانی قبل و بعد از انقلاب تاکید کرد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب الگوی دنیا و جهان اسلام شده که باید این واقعیت‌ها با زبان هنر و برنامه‌های جذاب بیان شود.

زارعی‌کوشا از برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید روندها و فرایند تشریح و واقعیت‌ها منطبق با واقعیت و همواره در جهت خدمتگزاری به مردم گام برداریم چراکه در این‌صروت موفق و امید ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های دهه مبارک فجر استاندار کردستان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است

فرماندار اصفهان گفت: اصفهان کلکسیونی از مشکلات استان و شهرستان را دارد که حل آن نیازمند اهتمام و توجه ویژه‌ای است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدعلی احمدی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: سفرهای شهرستانی و دیدار چهره به چهره با مردم، روحیه مردمی استاندار را تجلی کرده و موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه می‌شود و اقدامات انجام شده جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار در ادامه با اشاره به گستردگی مشکلات اصفهان، خاطرنشان کرد:این سومین سفر منطقه‌‌ای استاندار به شهرستان اصفهان بود و قرار است که استاندار در روزها و هفته‌های آینده از سایر مناطق مرکزی و نقاط حاشیه‌ای اصفهان بازدید به عمل آورند و بر همین اساس مشکلات و مسائل این مناطق احصا و ظرفیت‌ها شناسایی شده و امیدواریم این جلسات ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به مشکلات و ظرفیت‌های اصفهان اشاره کرده و گفت: اصفهان ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی زیادی دارد که در موقعیت‌ها و عرصه‌های مختلفی نقش‌آفرینی می‌کند اما چالش‌ها و مشکلات زیادی داریم که برخی از آنها مختص اصفهان هستند و بسیاری از شهرستان‌های استان مشکلات مربوط آلودگی هوا، فرونشست، ترافیک و مسائل مربوط به جمعیت شهری را ندارند اما در اصفهان این مشکلات بسیار پررنگ بوده و رفع آن نیازمند اهتمام جدی است.

احمدی با تاکید بر اینکه مشکلات اصفهان کلکسیونی مشکلات استان و خود شهرستان است، گفت: حل این مشکلات نیاز مند توجه ویژه‌ای است؛ همان طور که در سطح کشور استان اصفهان را به عنوان استان برخودار می‌شناسند متاسفانه در سطح استان تصور می‌شود که شهرستان اصفهان یک شهرستان برخوردار است درحالی آمارهای ما خلاف این مهم را نشان می‌دهند و انتظار داریم که این موضوع به شکلی حل شود.

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

وی افزود: علاوه بر این برخی از ادارات کل به دلیل حجم و گستردگی کار، نسبت به مسائل شهرستان غفلت می‌کنند و این غفلت‌ها بیشتر از سمت دستگاه‌هایی رخ می‌دهد که اصلا در شهرستان نمایندگی ندارند و بهبود ساختار‌های ناکافی در سطح شهرستان مستلزم تدابیر ویژه است.

فرماندار یادآور شد: در بخش مرکزی شهرستان، 82 روستا زیرمجموعه یک بخشداری هستند درحالی که متوسط روستای یک بخشداری در سطح استان و سایر نقاط کشور، حدود 20 روستاست و باید بدانیم که جمعیت برخی از روستاهای ما معادل جمعیت سایر شهرهای استان است و بهبود ساختار‌های اداری و نیروی انسانی در شهرستان، نیازمند پیگیری‌های مجدانه است.

وی ادامه داد: اعتبارات و بودجه‌‌ای که به شهرستان تعلق می‌گیرد، با توجه به میزان مشکلات و جمعیت کافی نیست و در این زمینه نیز نیازمند پیگیری‌های ویژه هستیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت