Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه نظام یکپارچه علمی در ورزش کشور نداریم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری در آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اظهار داشت:  آکادمی ملی المپیک نیازمند تحول در اهداف، ساختار و برنامه‌ها است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف ثابت باعث رکورد و ایستایی سازمان می‌شود و اهداف باید به روز باشند.

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی بهره ببریم. مسئله انسجام و یکپارچگی در فعالیت‌های ورزشی در کشور اهمیت دارد متاسفانه نظام یکپارچه علمی در ورزش کشور نداریم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. قرار شد تفاهم نامه با دانشگاه تهران داشته باشیم و این یک آغاز برای قرار گرفتن در این مسیر است‌.

صالحی‌امیری یادآوری کرد: اگر نتوانیم در محیطی که هستیم با سرعت حرکت کنیم باید پیاده شویم و در این شرایط دیگران از ما پیشی خواهند گرفت. دانش می‌تواند با نقد سازنده و تبادل اطلاعات جای خود را در ورزش قهرمانی و همگانی باز کند.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: انقطاع بین دانشگاه و نظام اجرایی کشور وجود ندارد اگر در چهل سال آینده‌ای در مسیر حل این فاصله قرار نگریم توسعه یافتگی را از دست خواهیم داد‌.

آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان و هادی ساعی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 

سفیر چین از موزه ملی ورزش و با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»