Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@10:07:53 GMT

پیکر دو شهید گمنام در وزارت کشور تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۵۳۲

پیکر دو شهید گمنام در وزارت کشور تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم احمد وحیدی، وزیر کشور ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین، گفت: حضور شهدای عزیزمان را در این مکان که از این پس ذکر نام آنان و وجود آنها به این مکان جلب خواهد بود را خوش آمد می‌گوئیم.

وی افزود: انشاالله همه ما زیر نظر این عزیزان قرار خواهیم داشت.

وحیدی اظهار کرد: وقتی نام شهید می‌آید یعنی مظهر همه پاکی‌ها؛ خدا را شاکریم که از این پس در خدمت این عزیزان هستیم و امید داریم در مسیر این بزرگواران که مسیر عزت و پاکی است حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور عنوان کرد: ما میزبان مهمانانی هستیم که خود از این پس میزبان ما هستند.

در ادامه این مراسم دختر شهید میرمحمدی گفت: خدا را شاکریم که در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و قدردان این نعمت که حاصل خون شهداست هستیم، از ابتدای انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت استکبار جهانی به طریقه‌های گوناگون با جمهوری اسلامی تعدی نمود چراکه نابودی این نظام هدف نظام سلطه است.

وی افزود: بسیج مردمی مستضعفین و با حمایت همه اقشار جامعه به دفاع از کشور در جنگ تحمیلی پرداخت که در سده‌های اخیر مثال زدنی است.

شیرمحمدی بیان کرد: دو شهید والا مقام که امروز منت گذاشتند و میزبان ما شدند عزت را برای اسلام به ارمغان آوردند و این مراسم پرتویی از زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی اظهار کرد: مسئولین محترم همه می‌گوئیم راه شهدا را باید ادامه دهیم، ما الگوی دفاع مقدس را در اداره امور کشور داریم، آیا راه شهدا و الگوی برآمده از دفاع مقدس در ابعاد مختلف مکتب حاج قاسم و یا بیانات مقام معظم رهبری نیست؟

وی تصریح کرد: بنابراین لازم است امروز پیمان دوباره ببندیم که با ولایتمداری بیشتر تلاش کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: هرگز نباید فراموش کرد که تا زمانی که خانواده شهدای جاویدالاثر زنده‌اند به دنبال صدای درب هستند تا عزیزان شأن بازگردند پس بیایید از درگاه خداوند برای آنان تقاضای صبر و استقامت کنیم.

همچنین حجت السلام ابوترابی در این مراسم گفت: وزارت کشور مفتخر است که امروز به استقبال دو شهید فرزانه می‌رود تا دو شهید عالیقدر را به عنوان ناظر در کنار خویش داشته باشد.

وی افزود: شهدا با فهم صحیح از منطق دین عملاً راه را درست شناختند و در این راه به درستی گام برداشتند تا عالی‌ترین مرتبه کمال در این راه استوار بودند تا به مقام شهادت رسیدند.

ابوترابی بیان کرد: شهدا راه را گشودند و این ما هستیم که در مسیر آنها باید حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه به هر میزان که راه شهدا ادامه پیدا می‌کند فشار استکبار بیشتر می‌شود تصریح کرد: ملت ما در عرصه‌های گوناگون حوزه‌های مختلف را فتح کردند؛ اما برای دستیابی به قله‌های افتخار راهی جز راه شهدا نیست.

ابوترابی اظهار کرد: اگر می‌بینید بعد از گذشت چهار دهه امروز سکان دار اداره کشور یک فرزند تربیت یافته راه شهداست به دلیل استقامتی است که شما در راه شهدا داشتید.

وی خاطرنشان کرد: جوانان غیور و ملت عزیز بدانند راه دستیابی به قدرت ایستادگی در مسیر درست است.

در پایان این مراسم پیکر پاک دو شهید گلگون در میان عطر خوش گل‌های داوودی، با حضور خدام آستان امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع)، بارش برف زمستانی بر روی دستان کارکنان و اعضای ساختمان وزارت کشور و خانواده‌های عزیز شهدا تشیع و تدفین شد.

کد خبر 5400818 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزارت کشور دفاع مقدس شهید گمنام شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ثبت ملی تصادفات رانندگی ترافیک میراث فرهنگی سربازی شهر تهران زنان شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آتش سوزی راه شهدا دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در باقرشهر با شکوه برگزار شد.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان