Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در نشست با رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و ترفندهای دشمنان علیه برنامه‌های اقتصادی کشور بیان کرد: هم اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی هستیم و باید از تجربه جنگ تحمیلی برای مقابله با این جنگ اقتصادی بهره ببریم.

وی با اشاره به رهبری‌های امام خمینی (ره) در زمان جنگ تحمیلی گفت: د جنگ تحمیلی با مدیریت امام و حضور سپاه و توده‌های مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل، شرایط جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و امروز هم باید از ظرفیت مردمی در جنگ اقتصادی بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون دولت انقلابی شکل گرفته و هم ارکان کشور با هم منسجم هستند و فرماندهی و مدیریت بسیار خوبی هم داریم، لذا در این شرایط لازم است نیروهای انقلابی برای کمک به کشور در جنگ اقتصادی وارد صحنه شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با حضور نیروهای انقلابی و مردم، باید شرایط لازم را برای اشتغال آفرینی و تولید توسط بخش خصوصی فراهم کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: قوه قضائیه در زمینه کمک به نقش آفرینی مردم و بخش خصوصی در جنگ اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه پارس جنوبی در شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه آمادگی داریم و استقرار این دفتر در عسلویه کمک شایانی برای تسریع در حل و فصل مشکلات قضائی در این منطقه و تسهیل امور برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد داشت.

کد خبر 5400839

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه بوشهر استاندار بوشهر سازمان بازرسی کل کشور احمد محمدی زاده ویروس کرونا بوشهر بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان

وزیر دفاع روسیه اظهار داشت تهدید اصلی برای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی افراطی است که در افغانستان مستقر هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  در نشست سازمان همکاری شانگهای گفت کشورهای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان مورد تهدید قرار دارند.

شویگو تصریح تهدید اصلی از سوی «گروه‌های تروریستی افراطی مستقر در افغانستان» متوجه آسیای مرکزی است.

وزیر دفاع روسیه در ادامه از این گروه‌ها نامی نبرد، اما پیش از این گفته بود سازمان‌های تروریستی بین‌المللی در حال افزایش نفوذ خود در افغانستان هستند و کشورهای غربی فعالانه‌تر با گروه‌های مسلح مستقر در خارج از کشور کار می‌کنند.

شویگو پیش از این درباره اهداف کشورهای غربی از افزایش تعاملات با گروه‌های مسلح مخالف طالبان در خارج افغانستان گفته بود: هدف آنها روشن است؛ از یک سو، یک کانون درگیری در مناطق مرزی شرکای ما ایجاد می‌شود و از سوی دیگر کمک‌های نظامی برای خنثی کردن درگیری که به طور غیرطبیعی ایجاد شده، ارائه می‌شود.

این در حالی است که بارها مقامات حکومت طالبان تاکید کرده‌اند از خاک افغانستان هیچ کشوری تهدید نمی‌شود و گروه تروریستی داعش نیز در این کشور نابود شده است.

روسیه: قاچاق هروئین از افغانستان تهدیدی برای امنیت آسیای مرکزی استروسیه: نگرانی‌های تاجیکستان درباره تهدیدات ناشی از افغانستان را درک می‌کنیمروسیه: گسترش گروه‌های تروریستی در افغانستان چالشی جدی برای آسیای مرکزی است

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیش از این در یک نشست خبری گفته بود گروه تروریستی داعش با حمایت نیروهای خارجی در پی تضعیف ثبات کشورهای آسیای مرکزی است.

وی تاکید کرده بود تامین مالی گروه تروریستی داعش در افغانستان توسط سرویس‌های اطلاعاتی خارجی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از هیچ کشوری نام نبرد اما پیش از این «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور گفته بود آمریکا از داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد