Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اداره ملی احصائیه و معلومات حکومت سرپرست گروه طالبان، ۱۵ نفر از کارمندان بخش توزیع شناسنامه الکترونیک در کابل را برکنار کرد.

یکی از کارمندان اداره احصائیه و معلومات طالبان که نخواست هویتش فاش شود به رسانه ها گفته است که کارمندان برکنار شده قرار است امروز به خاطر روشن‌شدن دلایل برکناری به اداره احصائیه و معلومات بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفته است که شماری از کارمندان عزل شده از قوم «هزاره» هستند.

برکناری این افراد واکنش‌هایی را نیز برانگیخته است و منتقدان، طالبان را به تصفیه قومی در ادارات دولتی متهم کرده‌اند.

ادارات دولتی طالبان با کمبود کارمندان متخصص مواجه است. رسانه‌های غربی گزارش دادند که طالبان چاره کمبود کارمند متخصص را در پاکستان جستجو می‌کند. از سوی دیگر به تازگی نخست‌وزیر پاکستان پیشنهاد کرده است که تا کارمندان حرفه‌ای خارجی از جمله پاکستانی به افغانستان اعزام شود.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان شناسنامه الکترونیک افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند