Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:11:36 GMT

طعنه‌های دیبالا؛ دنبال یک نفر روی سکوها بودم!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۶۰۶

طعنه‌های دیبالا؛ دنبال یک نفر روی سکوها بودم!

به نظر می رسد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس به شدت از دست مدیران این باشگاه دلخور است.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یوونتوس به علت افت پائولو دیبالا و مصدومیت های متوالی این بازیکن خواهان کاهش دستمزد او هنگام تمدید قرارداد شده اند و این رفتار ستاره آرژانتینی بیانکونری را عصبانی کرده است. پائولو دیبالا بعد از گلزنی مقابل اودینزه نگاهی معنادار و غضب آلود به سمت جایگاه مدیران یوونتوس در استادیوم آلیانس داشت، اما بعد از اتمام مسابقه ترجیح داد سکوت کرده و در رابطه با واکنش غیرمنتظره خود توضیح حاصی ارائه ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی دیبالا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد  و تیم هایی چون تاتنهام، بارسلونا و اینتر خواهان جذب این بازیکن تکنیکی هستند.

 

 

پائولو دیبالا گفت: "فکر می‌کنم خوب بازی کردیم، اما باید سعی کنیم بعد از گلزنی ثبات بیشتری داشته باشیم. ما اغلب گل به رسیده و سپس بیشتر دفاع می‌کنیم، انگار از حمله کردن می‌ترسیم و نمی‌توانیم به این روند ادامه دهیم. ما یوونتوس هستیم. البته ما برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد بازی کرده و باید برای پیروزی تلاش کنیم. ما فوتبال خوبی ارائه نمی دهیم این نقطه قوت ما نیست، بنابراین باید روی تلاش برای دویدن بیشتر از تیم مقابل تمرکز کنیم.

 

واکنش جنجالی بعد از گلزنی؟ یکی از دوستانم را دعوت کردم و نتوانستم او را روی سکوها ببینم. افراد زیادی آنجا حضور دارند و بازی را تماشا می‌کنند و من نتوانستم دوستم را پیدا کنم.

 

آیا باید حرف تو را باور کنیم؟ من نمی دانم، این به شما بستگی دارد. داستان های زیادی وجود داشته و اتفاقات زیادی افتاده که ترجیح می دهم در مورد آنها صحبت نکنم. من مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم. من در اختیار مربی و باشگاه هستم. احتمال تمدید قرارداد من؟ باشگاه گفت که در ماه فوریه در مورد آن صحبت خواهیم کرد."

 

دیبالا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا یوونتوس پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟